Sütaş 50. yılını kutluyor: “Çiftlikten Kalplere”
- Brandmap Haber
- 20 saat önce
- 1 dakikada okunur

1975 yılında Bursa Karacabey’de küçük bir fabrikada faaliyetlerine başlayan Sütaş, bugün Türkiye’nin dört bir yanında yer alan üretim tesisleri, kendine özgü entegre iş modeli, doğal lezzetleri, tutarlılıkla sürdürdüğü marka iletişim unsurları ile süt ve süt ürünlerinin öncü markası konumunda.
Marka 50. yılını da yine kendine yakışan bir reklam kampanyası ile ekranlara taşıdı. “Çiftlikten Kalplere, 50 Yıldır Sütaşkıyla” sloganıyla hazırlanan dikkat çekici açılış filminde, kampanyanın sembolü sevimli buzağı ve Sütaş Çiftliği’nin mutlu inekleri Sütaş’ın 50. yılını eğlenceli bir parti ile kutluyorlar. Kampanyanın devam filmlerinde ise kalplere dokunan, sıcak, tanıdık anlar yardımı ile 50 yıllık Sütaşkının tüketicilerdeki karşılığı anlatılıyor.
Sütaş inekleri 3D teknolojisi ve yapay zeka teknikleri ile hazırlandı
Yayınlanmaya başladığı andan itibaren ilgi çeken kampanya serisinin en dikkat çekici unsurlarından biri de alnında beyaz kalp olan sevimli buzağı oldu. Al Artist Tuncay Paksoy tarafından 3D teknolojisi ve yapay zekâ teknikleri kullanılarak tasarlanan minik buzağı, Sütaş’ın 50. yılına özel hazırlandı. Reklam filmlerindeki ineklerin ve çiftlik planlarının tümü yapay zekâ teknikleriyle oluşturuldu. Sütaş’ın 50. Yıl reklam filmleri, 700 saati aşan teknik yapım süreci ile 3D modelleme ve yapay zekâ teknolojilerinin sınırları zorlanarak gerçekleştirildi.
Reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=ekp7ECFai7s
Künye:
Reklamveren: Sütaş
Reklamveren Yetkilisi: Eylem K. Soyluoğlu, Aslı Yıldır, Ayşegül Yılmaz, Kağan Yağcı, Merve Batıkan, Melis Tezel, Halil İşgüzar, Ece Toran, Alara Çimen
Reklam Ajansı: Tribal Worldwide İstanbul
Yapım Şirketi: Organic Film
Yönetmen: Kıvanç Baruönü
AI Animasyon: Tuncay Paksoy (Packt!)
Reklam Müziği: Jingle Jungle
Medya Planlama/Satınalma: Native / People
PR Ajansı: MESE Halkla İlişkiler ve İletişim Danışmanlığı
Comments