top of page
Brandmap Haber

DİMES Cool Lime, yeni reklam filmini yayınladı


İnovatif içecek markası DİMES, gençlerin hayatına yeni deneyimlerle dokunmaya ve Mert Ramazan Demir ile iş birliğine devam ediyor. Yaz havasını hissettiren yeni reklam filminde Mert Ramazan Demir, bu kampanya için özel oluşturulan Yapay Zeka avatarı ile birlikte ekrana geliyor. Filmde farklı anlarda Yapay Zeka deneyimleri ve gerçek deneyimler birlikte sunuluyor; gerçeği yaşamak, en doğal duyguları birlikte hissetmek göründüğünden daha fazlası mesajı veriliyor.


Özgün yaklaşımı ve iletişim dili ile DİMES, yeni “Göründüğünden Daha Fazlası” kampanyasıyla her zaman olduğu gibi bambaşka bir bakış açısı sergiledi. Bir taraftan yapay zekayı gündemine alıp uygulayabilecek kadar genç ve dünyayı yakından takip edebilen bir marka olduğunu; diğer taraftan her yerde herkes tarafından kullanılmak istenen bir teknolojiyi insan hayatının arkasında bırakarak ana marka stratejisinin temeli olan gerçekliği bugüne kadar bakılmamış bir açıdan bir araya getirebilmeyi başardı.


Z kuşağının yoğun ilgisini “Göründüğünden Daha Fazlasını” sunarak çeken DİMES COOL Lime Mix’in, büyük bir başarıya imza attığını söyleyen DİMES Pazarlama Direktörü Merve Keten konuyla ilgili şunları söyledi: “DİMES COOL Lime Mix, istediği lezzeti hazırlamasına imkan sağlaması, ekonomikliği ve daha az ambalaj atığı ortaya çıkarmasıyla gençler için tam da yeni nesil bir akıma dönüştü. Hepimizin çok sevdiği Mert Ramazan Demir ile birlikteliğimiz sürüyor. Gerçeklik hem bizim hem de gençler için çok önemli, gerçeklik her zaman göründüğünden daha fazlası. Hayatlarımızda yer edinen Yapay Zekaya kendi özgün bakışımızla bakıyoruz; gerçek deneyimlerin, gerçek duyguların, gerçek anların tadına birlikte varmak, göründüğünden daha fazlasıdır diyoruz. Yapay zekayı, ezber bozan bir bakışla ele aldık. Teaser filmimizde, tüm kampanya Yapay Zeka ile hazırlanmış hissi verdik, tüketicilerin gerçeği istemelerini tetikledik. Gerçekliği isteyen tüketicilerimizin DİMES ile etkileşimleri, sosyal medyada viral oldu, hemen bir gün sonra gerçeklik üzerine kurulu filmi yayınladık.”



Künye:

Reklamveren: DİMES

Reklamveren Yetkilileri: Duygu Süleymanoğlu, Merve Keten, Ezgi Özyıldırım, Merve Çıtak, Begüm Tuncel, Helin Oran, Nazlı Dikmen

Reklam Ajansı: Reklamania Creative

Ajans Başkanı & CCO: Yalkın Yel

Ajans Başkan Yardımcısı: Simge Hekimgil

Kreatif Lider: Recep Murat Karakaş

Yaratıcı Ekip: Melisa Coşgun, Şahin Özer, Muhammed Atalan, Erfan Meftahpour, Can Aktaş, Batuhan Tın

Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Selcan Arslan

Müşteri İlişkileri Ekibi: Irmak Karakoç Sevilmiş, Esra Yıldız Doğan

Yönetmen: Nima Bank

Yapım Şirketi: CO/OP İstanbul

Yapımcı: Hakan Fıçıcı

Görüntü Yönetmeni: Fırat Lita Sözbir

Post Prodüksiyon: The Tamtam

AI Artist: Özkan Aksular, We Create Project, Seza Köreken Yalçınkaya, Recep Murat Karakaş

Editör: Özkan Aksular

Müzik: 25m2

Orijinal Müzik: Göksel İpekçi "Aylardan Mayıs"

Mecra: TV, Dijital, Outdoor

Comments


bottom of page