GetirBüyük “Bir Tazelik Hikâyesi” serisini yayınladı
- Brandmap Haber

- 28 Ağu
- 2 dakikada okunur

Hızlı market ürünleri teslimat markası Getir, GetirBüyük hizmeti için başlattığı 24 saatte tarladan sofraya ulaşan kent tarımı ve analizli ürünlerle güven veren iş birliklerini, “Bir Tazelik Hikâyesi” adını verdiği dijital film serisiyle ekrana taşıdı.
Türkiye’nin online marketlerinden GetirBüyük, kent tarımıyla hayata geçirilen ‘24 Saatte Tarladan Sofraya’ ve düzenli pestisit analizleriyle güvence altına alınan ‘Analizli Meyve ve Sebze’ kategorisiyle meyve-sebze alışverişinde yeni bir dönem başlattı. Bu yeni dönemin iletişimi, “Bir Tazelik Hikâyesi” serisiyle dijitalde başladı. Filmlerde kullanılan doğal renk paleti, yumuşak ışık tercihleri ve müziğiyle toprakla kurulan bağın sadeliği ve dinginliği ekrana yansıtıldı.
Filmler ne anlatıyor?
İlk filmde, GetirBüyük’ün İstanbul çevresindeki kent tarımı üreticilerinden biri olan Simetri Tarım Kurucusu Aras Erman, sabahın ilk ışıklarıyla serada başlayan ve İstanbul içinde, 24 saatte sofralara ulaşan yeşilliklerin hasat sürecini yerinde anlatıyor. Film, topraksız tarımın sağladığı su tasarrufundan tazeliğin korunduğu tedarik sürecine kadar pek çok faydayı sade bir dille aktarıyor.
Serinin ikinci filminde, Çatalca’daki Veteriner Anne Çiftliği’nin kurucusu Merve Bektaş izleyiciyle buluşuyor. Mahsulleri hangi yöntemlerle ürettiklerini pastoral bir atmosferde anlatan Bektaş, “Burada üretilen domatesler buram buram gerçek domates kokuyor” sözleriyle onarıcı tarımın geri kazandırdıklarına dikkat çekiyor.
Üçüncü filmde ise kamera bu kez GetirBüyük mağazalarının manav reyonuna çevriliyor. GetirBüyük manavı Beril, “İki buçuk yaşında bir oğlum var. Kendi evime almayacağım hiçbir ürünü müşteriye göndermiyorum” diyerek, ürün seçiminde gösterilen özeni tüm samimiyetiyle izleyiciyle paylaşıyor. Üçüncü film yakın zamanda yayınlanacak.
“24 Saatte Tarladan Sofraya” ve Tarım ve Orman Bakanlığı akredite laboratuvarlarında düzenli pestisit analizleriyle güvence altına alınan “Analizli Meyve ve Sebze” kategorilerinde ürünleri satışa sunulan çiftçilerin kendi üretim alanlarında ve GetirBüyük mağazasının rengarenk manav reyonunda çekilen filmlerde, izleyiciye hem toprağın ve taze mahsulün kokusunu hem de emeğin hikâyesini hissettiren rafine bir görsel dil kullanılıyor.
Reklam filmleri:
Analizli Meyve ve Sebzeler: https://www.youtube.com/watch?v=uyWLCz6Z7Ls
24 Saatte Tarladan Sofrana: https://www.youtube.com/watch?v=WbazHqNipS0
Künye:
Reklamveren: GetirBüyük
Reklamveren Temsilcileri: Yasemin Çelikboy, Beste Kaya, Hüseyin Doğan, Öykü İlsaraç, Nilsu Kul, Ahmet Budak
Ajans: Jüpiter
Kreatif Direktörler: Ali Can Savaş, Mert Demirhan
Kreatif Ekip Liderleri: Ufuk Özgül, Oğuzhan Şen
Kreatif Ekip: İlayda Taşdüzer, Selin Kalkan
Müşteri İlişkileri Direktörü: Setenay Ergin
Müşteri İlişkileri: Barış Atan
Ajans Prodüktörü: Hakan Ögrü
Yapım Şirketi: Kala Film
Yönetmen: Sercan Demircioğlu
Görüntü Yönetmeni: Hasip Arvas
Yapımcı: Hazer Baycan & Buse Hamamcıoğlu & Ecenur Kansız
Post Prodüksiyon Şirketi: Roots Post Production
Color: The Post Brothers










Yorumlar