MAVİ MİAV SONRASI, MAVİ HAV
- Brandmap Haber
- 25 Şub
- 1 dakikada okunur

Tasarım ve moda alanında yaptıkları ile kendinden sıkça söz ettiren Mavi, “Miav” tişörtlerinin ardından, şimdi de sokak hayvanlarına destek için “Hav” tişörtleriyle herkese sesleniyor.
Mavi, Kurtaran Ev’den sahiplenilen köpeklerin ve ailelerinin gerçek hikâyelerinden ilham alıyor. Kampanya görsellerinde bu özel dostların ve onların sevgi dolu yeni yuvalarının öne çıkarılması, sadece estetik bir duruş sergilemekle kalmıyor; aynı zamanda sokak hayvanlarının sahiplendirilmesine yönelik farkındalığı artırmayı hedefliyor.
Mavi Hav Koleksiyonu’ndan satın alınan her bir parça, Kurtaran Ev’in sokak hayvanları için yürüttüğü tedavi, barınma, beslenme ve sahiplendirme çalışmalarına doğrudan katkı sağlıyor. Aynı zamanda Mavi, sokak hayvanlarının zorlu kış şartlarında korunabilmesi için kedi ve köpek evleri oluşturuyor. Geçtiğimiz dönemde “Çözüm Yaşatmak” mottosuyla yola çıkarak Kurtaran Ev’e ait Hadımköy, Küçükçekmece ve Beşiktaş’taki geçici yaşam alanlarının kira desteğini üstlenen Mavi, bu kez HAV Koleksiyonu ile bu desteği daha da ileri taşıyor.
Bu anlamlı iş birliğiyle Mavi, sadece bir moda markası olmanın ötesine geçerek, müşterilerini de sokak hayvanları için farkındalık yaratmaya davet ediyor.
Kurtaran Ev Yönetim Kurulu Başkanı Onur Boltürk, bu iş birliğinin önemine dikkat çekerek şunları söyledi: “Kurtaran Ev olarak her canlının hak ettiği güvenli bir yaşam alanına kavuşması için çalışıyoruz. ‘Satın Alma, Sahiplen’ bilincinin yayılması adına verdiğimiz mücadelede destekçilerimizin yanımızda olması bize güç veriyor. Mavi’nin ‘Hav’ tişörtleriyle hayata geçirdiği bu anlamlı hareket, sokak hayvanlarına karşı toplumsal sorumluluk bilincinin yayılmasına büyük katkı sağlayacak. Ayrıca, bu iş birliğinin diğer markalar için de ilham verici olacağına inanıyoruz.”
Mavi, herkesin bu iyilik hareketinin bir parçası olması için çağrıda bulunuyor.
Comments