İtalyan kozmetik markası D’ORO, Türkiye pazarına giriş yaptı
- Brandmap Haber

- 24 Eyl
- 1 dakikada okunur

İtalya’nın cilt bakım markası D’ORO, Türkiye pazarındaki yolculuğuna başladı. DFN Şirketler Grubu tarafından Türkiye’ye getirilen ve tüketiciyle buluşan D’ORO, İtalya’da geliştirilen doğal içerikli formülleriyle dikkat çekiyor. Doğadan ilham alan formülleri ve sürdürülebilirlik yaklaşımıyla marka, Türkiye’deki kullanıcılarıyla buluşuyor.
Türkiye’deki seçkin kullanıcılarla buluşan D’ORO, doğal içeriklerle geliştirilen ürün gamıyla, doğallığı ve lüksü bir arada sunmayı hedefliyor. Marka, cildin ihtiyaçlarına saygılı, bilinçli ve zarif bir bakım deneyimi sunarak Türk tüketicisinin güzellik ritüellerine yepyeni bir soluk getiriyor.
D’ORO, sürdürülebilir güzellik anlayışını vurguluyor
Doğal içerikleri ve çevreye duyarlı yaklaşımıyla öne çıkan D’ORO, cilt bakımında “daha azla daha çok” felsefesini benimsiyor. Gündüz ve gece kremleri ile göz çevresi bakım kreminden oluşan ürün yelpazesi, zararlı kimyasallardan arındırılmış formülleriyle dikkat çekiyor. Yüksek kaliteli doğal bileşenlerle hazırlanan ürünler, cilde çok yönlü bir bakım sunarken aynı zamanda doğayla uyumlu bir yaşam tarzını da destekliyor. Marka, üretim süreçleri ve çevre dostu ambalaj tercihleriyle de sürdürülebilirliği ön planda tutuyor. D’ORO ürünleri, ayrıca tasarım anlayışında İtalyan zarafetini yansıtıyor.










Yorumlar