Hepsiburada Premium 3 yılda 3,5 milyon üyeye ulaştı
- Tuğçe Gülırmak

- 8 Tem
- 2 dakikada okunur

Türkiye’nin e-ticaret markası Hepsiburada, sadakat programı Hepsiburada Premium’un üçüncü yılına 3,5 milyon üyesiyle girdi. Şimdiye kadar kullanıcılarına toplam 25 milyar TL’lik ekonomik fayda sağlayan Premium, alışverişi avantajlı hale getirirken fiyat güvencesi de sunuyor.
Programın 3. yılına özel olarak 7-14 Temmuz tarihleri arasında özel kampanyalar sunuluyor. Bu kampanyalar arasında en dikkat çekeni ise “Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade” uygulaması. Buna göre, Premium üyesi bireysel müşteriler, Hepsiburada satıcılı ve kampanya işaretli bir ürünün başka bir pazaryerinde daha uygun fiyata satıldığını belgelemeleri halinde, sipariş tarihinden itibaren 30 gün içinde aradaki farkı Hepsipara ya da nakit olarak geri alabiliyor. Hepsiburada, bu uygulamayı geçen yıl kasım kampanyalarında da devreye aldıklarını, ancak söz konusu dönemde fark iadesi talebi sayısının oldukça sınırlı kaldığını, belirtiyor.

“Hepsiburada Premium, alışverişin ötesine geçen çok boyutlu bir kullanıcı deneyimine dönüştü”
Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Soner Beyhan, düzenlenen basın toplantısında Premium’un sadece bir sadakat programı olmadığını, kullanıcıların hayatını kolaylaştıran bütünsel bir değer sunduğunu ifade ederek, “Premium alışverişin ötesine geçen çok boyutlu bir kullanıcı deneyimine dönüştü. Premium’un üçüncü yıl dönümünde üyelerimize özel sunduğumuz ‘Daha Ucuzunu Bulursan Farkı İade’ kampanyası da bu vizyonun bir parçası. Hepsiburada satıcılı ve kampanya işaretli ürünlerde, aynı ürünün başka bir e-ticaret pazar yerinde daha uygun fiyata satıldığının tespiti halinde aradaki farkı iade ediyoruz. Bu süreci, kullanıcı güvenliğini ve memnuniyetini önceleyen şeffaf bir sistemle yönetiyoruz. Bizim için sadakat; yalnızca avantaj sunmak değil, müşterinin hakkını gözetmek, onun lehine pozisyon almak ve güvenini her gün yeniden kazanmak” dedi.
Beyhan, avantajlar hakkında ayrıca şunları da ekledi: “Premium’un üçüncü yılına özel sunduğumuz bir diğer kampanya ise vade olanağıyla ilgili çözümleri. ‘Peşin Fiyatına 9 Taksit’ kampanyamızla, Premium üyelerimiz anlaşmalı bankalarla yaptıkları alışverişlerde vade farkı ödemeden 9 aya kadar taksit imkanından faydalanabiliyor. Bu uygulamayla özellikle büyük hacimli ya da dönemsel ihtiyaçlarda kullanıcılarımızın bütçesini rahatlatmayı hedefliyoruz.”
Yaşamın birçok alanında avantaj sağlanıyor
Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Soner Beyhan, Premium üyeliğe dahil olan Max (eski adıyla HBO Max) içerik platformunun kullanıcılar arasında büyük ilgi gördüğünü belirterek şunları söyledi: “Yerli ve uluslararası birçok dizi, film ve belgeseli barındıran Max, Premium üyelerimizin günlük yaşamına keyif katıyor. Aynı zamanda ulaşım, yemek, etkinlik gibi farklı alanlardaki iş birliklerimizle Premium, sadece alışverişin değil, hayatın her alanının kolaylaştırıcısı konumunda. Max platformu üzerinden 175 milyon saati aşan içerik izlenme süresiyle Premium, kullanıcıların günlük yaşamına da değer kattı.”
Premium üyeliğin sunduğu diğer avantajlar arasında ücretsiz kargo, randevulu teslimat ve kapıda iade kolaylığı gibi temel hizmetler öne çıkıyor. Ayrıca Hepsiburada, iş ortaklıklarıyla e-ticaret deneyimini farklı sektörlere de taşıyor. Üyeler; Uber ile ulaşım, Tat Gıda ile market alışverişi, Çeşme’deki özel plajlar ve Harbiye Açıkhava konserlerinde özel giriş gibi birçok ayrıcalıktan da faydalanabiliyor.
3 yılda Premium’la 125 milyon sipariş verildi
Premium kullanıcıları üç yıllık süre zarfında 125 milyondan fazla sipariş verdi. Kullanıcılara sağlanan toplam fayda 25 milyar TL’ye ulaşırken, yalnızca ücretsiz kargo avantajı sayesinde 4,5 milyar TL’lik tasarruf sağlandı. Üyelere şimdiye dek 1,5 milyar TL değerinde Hepsipara kazandıran Premium, dijital içerik tarafında da güçlü bir etki yarattı.










Yorumlar