Golf Dondurma, “Bizim Dondurmamız” sorumluluğunu üstleniyor
- Brandmap Haber
- 1 gün önce
- 2 dakikada okunur

“Bizim Dondurmamız” olma sorumluluğunu kalite, şeffaflık ve sürdürülebilirlik hassasiyetiyle üstlenerek tüketicisiyle güven ilişkisi kuran Golf Dondurma, her sene ürün ailesine eklediği inovatif ürünleriyle de 20 yılı aşkın süredir sektörün öncülerinden olmaya devam ediyor. Belçika çikolatası kaplamasıyla öne çıkan Golf Bravo ailesine eklediği Chocolate Extreme, Caramel Biscuit ve Dark Orange ürünlerinin yanı sıra yüzde 81 sütlü Golf Maraşım ve coğrafi işaretli içeriklere sahip Golf Royal Gourmet ürünleriyle lezzet iddiasını ortaya koyuyor.
“Lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışı temel unsurumuz”
Tüketici beklentilerinin merkezde tutulduğu, lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışının temel unsur olarak kabul ettiklerini söyleyen Golf Dondurma Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Ezgi Eröz, Türk Gıda Kodeksi’ne uygunluğun da önemli bir başlık olduğunu söyledi. Golf Dondurma’nın “dondurma” ve “sorbe” gibi tanımların yasal kriterlerini titizlikle gözeterek, ambalajlarında ürünlerin yasal sınıflandırmalarını açıkça belirtmenin sorumluluğunu taşıdığını vurgulayan Ezgi Eröz, “Türk Gıda Kodeksi’ne göre bir ürüne “dondurma” denebilmesi için, proteinin sütten gelmesi ve süt kuru maddesinin minimum yüzde 10 olması gibi önemli kriterler varken, “sorbe” olarak tanımlanabilmesi için ürünün en az yüzde 25 oranında meyve içermesi gerekmektedir. Golf Dondurma, bu kriterleri eksiksiz sağlayan ürünlerini, tüketiciyi yanıltmadan ve eksik bilgi vermeden, ambalajlarında şeffaflıkla sunmaya devam ediyor” dedi. Aynı zamanda gramaj konusunda da hassas bir duruş sergilediklerinin altını çizen Eröz, aynı hacimdeki pek çok ürüne kıyasla daha ağır ürünleriyle, daha az hava – daha çok içerik yaklaşımıyla tüketicisine değer sunduğunu da vurguladı.
Çevresel sorumluluklar ön planda
Golf Dondurma Fabrikalar Direktörü Levent Bilginer ise Golf Dondurma’nın sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla öne çıktığının altını çizdi. Üretim tesislerinde enerji tüketimini yüzde 15, su kullanımını yüzde 10 ve ambalajlardaki plastik miktarını yüzde 16 oranında azalttıklarını söyleyen Bilginer, çevresel sorumluluklarını ön planda tuttuklarını söyledi. Aynı zamanda Bilginer, ambalajlarda yüzde 30 geri dönüştürülmüş plastik kullanımının da Golf’ün çevreye duyarlı yaklaşımının bir göstergesi olduğunu belirtti.
Comments