top of page

Golf Dondurma, “Bizim Dondurmamız” sorumluluğunu üstleniyor



“Bizim Dondurmamız” olma sorumluluğunu kalite, şeffaflık ve sürdürülebilirlik hassasiyetiyle üstlenerek tüketicisiyle güven ilişkisi kuran Golf Dondurma, her sene ürün ailesine eklediği inovatif ürünleriyle de 20 yılı aşkın süredir sektörün öncülerinden olmaya devam ediyor. Belçika çikolatası kaplamasıyla öne çıkan Golf Bravo ailesine eklediği Chocolate Extreme, Caramel Biscuit ve Dark Orange ürünlerinin yanı sıra yüzde 81 sütlü Golf Maraşım ve coğrafi işaretli içeriklere sahip Golf Royal Gourmet ürünleriyle lezzet iddiasını ortaya koyuyor.

 

“Lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışı temel unsurumuz”

Tüketici beklentilerinin merkezde tutulduğu, lezzetin yanı sıra içerik şeffaflığı ve etik pazarlama anlayışının temel unsur olarak kabul ettiklerini söyleyen Golf Dondurma Pazarlama ve İş Geliştirme Direktörü Ezgi Eröz, Türk Gıda Kodeksi’ne uygunluğun da önemli bir başlık olduğunu söyledi. Golf Dondurma’nın “dondurma” ve “sorbe” gibi tanımların yasal kriterlerini titizlikle gözeterek, ambalajlarında ürünlerin yasal sınıflandırmalarını açıkça belirtmenin sorumluluğunu taşıdığını vurgulayan Ezgi Eröz, “Türk Gıda Kodeksi’ne göre bir ürüne “dondurma” denebilmesi için, proteinin sütten gelmesi ve süt kuru maddesinin minimum yüzde 10 olması gibi önemli kriterler varken, “sorbe” olarak tanımlanabilmesi için ürünün en az yüzde 25 oranında meyve içermesi gerekmektedir. Golf Dondurma, bu kriterleri eksiksiz sağlayan ürünlerini, tüketiciyi yanıltmadan ve eksik bilgi vermeden, ambalajlarında şeffaflıkla sunmaya devam ediyor” dedi.  Aynı zamanda gramaj konusunda da hassas bir duruş sergilediklerinin altını çizen Eröz, aynı hacimdeki pek çok ürüne kıyasla daha ağır ürünleriyle, daha az hava – daha çok içerik yaklaşımıyla tüketicisine değer sunduğunu da vurguladı.

 

Çevresel sorumluluklar ön planda

Golf Dondurma Fabrikalar Direktörü Levent Bilginer ise Golf Dondurma’nın sürdürülebilir üretim uygulamalarıyla öne çıktığının altını çizdi. Üretim tesislerinde enerji tüketimini yüzde 15, su kullanımını yüzde 10 ve ambalajlardaki plastik miktarını yüzde 16 oranında azalttıklarını söyleyen Bilginer, çevresel sorumluluklarını ön planda tuttuklarını söyledi. Aynı zamanda Bilginer, ambalajlarda yüzde 30 geri dönüştürülmüş plastik kullanımının da Golf’ün çevreye duyarlı yaklaşımının bir göstergesi olduğunu belirtti.

Comments


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve

Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2024 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

Teslimat:

Saraybosna Cad. Gökorman Sitesi A Blok D. 207

Aşağı Dudullu Ümraniye İstanbul 

+90 212 973 7375

info@brandmap.com.tr

bottom of page