GIGI Ödülleri’nin kazananları belli oldu
- Brandmap Haber

- 17 Eki
- 1 dakikada okunur

Pazarlama İletişimcileri Derneği tarafından bu yıl 15’incisi düzenlenen Pazarlama İletişimi Ödülleri, yeni adıyla GIGI Awards, sektörün önde gelen isimlerini bir araya getirerek sahiplerini buldu. Yaratıcılığı, veriyi, stratejiyi ve entegrasyonu bir araya getiren projelerin ödüllendirildiği gecede; markalar, ajanslar ve yaratıcı profesyoneller yoğun katılımla bir araya geldi.
GIGI Ödülleri 2025’te, jüri değerlendirmesi sonucunda 73 marka ve 50 ajans ödüle layık görüldü. Başvurular, kendi alanlarında uzman 150 jüri üyesi tarafından değerlendirildi. Jüri; 107 ajans, 33 marka, 5 STK, 3 influencer ve 2 akademisyen temsilcisinden oluştu. Cinsiyet dağılımı ise dikkat çekici bir dengeyle 77 erkek ve 73 kadın olarak gerçekleşti.

Ödüller, Pazarlama İletişimcileri Derneği (PİD) Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Özalp, Başkan Yardımcıları Serhat Yazgan ve Bülent Garip ile jüri başkanları tarafından takdim edildi. Jüri başkanları arasında Mehmet Emin Örge (Data & Medya), Tolga Artan (Dijital), İlkay Gürpınar (Film), Onur Öztürk (Müzik), Bülent Fidan (Sosyal Sorumluluk), Yalçın Pembecioğlu (Strateji) ve Aykut Genç (Tasarım) yer aldı.
Bu yıl toplam 154 ödül dağıtıldı: 83’ü GIGI, 71’i Başarı Ödülü. En çok ödül alan marka Philips-Versuni oldu. Kayra Grup, Philips ve Versuni için gerçekleştirdiği projelerle 15 ödül kazanırken; Nabulu, Dijital kategoride yine Philips için geliştirdiği projelerle 7 ödül aldı. Böylece Philips-Versuni, toplamda 26 ödülle geceden ayrıldı.
Film bölümünde ise Norr Film, kazandığı 10 ödül ile en çok ödül alan ajanslar arasında yer aldı.
Ödül kazananların tam listesi için:










Yorumlar