top of page

Chupa Chups, yeni reklam filmini yayınladı


Dünyanın ikinci büyük şekerleme ve sakız firması Perfetti Van Melle’nin, Türkiye lolipop pazarının lider markası Chupa Chups*, “Bitmeyen Eğlence” konseptli reklam filmini yayınladı. Lolipopun mucidi Chupa Chups, geniş ürün gamıyla gençlerin ve yetişkinlerin tercihi olurken, herkesi hayatın her anında kendi eğlence ortamını yaratabilmeye teşvik ediyor.

1958 yılından bu yana dünyanın pek çok ülkesinde var olan Chupa Chups, her yıl yenilerini ekledikleri geniş ürün çeşidiyle genç, yetişkin herkesin eğlencesine ortak oluyor. İkonik logosunu ünlü ressam Salvador Dali’nin tasarladığı Chupa Chups, dünyada tüketilen her dört lolipoptan biri olma unvanına sahip. 20 yıldır Türkiye pazarında bulunan ve bitmeyen eğlenceyi lider* olarak devam ettiren Chupa Chups, ülkemizde üretim hattı açmasıyla birlikte iletişim çalışmalarını da hızlandırdı.


Reklam filminde, sakin geçen bir doğum günü partisinde, yerde kırmızı bir balon gören genç, Chupa Chups’u ağzına attığı an aklına gelen eğlence fikrini hayata geçiriyor. Muzip gencin balona vurmasıyla bitmeyen bir eğlence başlıyor ve partideki tüm gençlerin balonu yere düşürmemek üzere oynadıkları bir oyun yaratılıyor. Ellerindeki lolipoplarla hayatlarındaki eğlenceli anlara dönerek oynadıkları oyunda balon birden camdan düşüyor. Sokağa koşan gençler, balon tam yere düşecekken, yoldan geçen kendilerinden yaşça büyük bir iş insanının balonu havalandırmasıyla bitmeyen eğlencelerine kaldıkları yerden devam ediyor.



Künye:

Reklamveren: Perfetti Van Melle Türkiye – Chupa Chups

Reklamveren Yetkilileri: Nalan Özgür, Gülçin Günlü, Beliz Uslu, İdil İtişken, Bahar Gökçe Meşe

Reklam Ajansı: Çözüm Reklam

Yaratıcı Ekip: Emre Gökdemir, Gökhan Tosun, Ahmet Topal

Marka Ekibi: Yusuf Ziya Erdönmez, İrem Terzi

Stratejik Planlama Ekibi: Ahmet Yener, Kerem Can Erdönmez

Jingle: Çikolata Müzik Fabrikası

Yönetmen: Onur Erdem

Kullanılan Mecralar: TV, Dijital

PR Ajansı: İletişim Ofisi


*Chupa Chups Nielsen şeker pazarı ciro payı verilerine göre, YTD’23

27 görüntüleme0 yorum
bottom of page