top of page

Albaraka Türk, 40. yılına özel yeni reklam filmini yayınladı


ree

Albaraka Türk, 40. yılında yeni marka konumlandırması ‘Öncü Bankacılık’ söylemini ön plana çıkaran reklam filmini yayımladı. Filmde, herkese ve her ihtiyaca yönelik yenilikçi çözümler sunan Albaraka Türk’ün, katılım bankacılığına öncülük eden, birleştirici ve kalkındırıcı gücüne vurgu yapılıyor.

 

Albaraka Türk yayımladığı reklam filminde, öncüsü olduğu katılım bankacılığının topluma olan katkısını anlatıyor. Katılım bankacılığının gerçek ticarete ve reel ekonomiye sağladığı doğrudan fayda, diğer bankacılık türlerinden farklı olarak, toplumsal bir kalkınmayı amaçlıyor. Hizmetleriyle dokunduğu her bir müşterisinin bir diğerine olumlu etkisini kelebek etkisine benzeten Albaraka Türk, bu kelebek etkisini “Ataş” alegorisi ile ifade ediyor. İhtiyaç duyulan anlarda sihirli bir şekilde Albaraka Türk logosuna dönüşen ataş, Albaraka Türk’ün her an müşterilerinin yanında olduğunu ve işlerini desteklediğini anlatıyor.

 

 

Künye:

Reklamveren: Albaraka Türk

Reklam Ajansı: Red And Grey

Prodüksiyon Şirketi: 3bölü2 Yapım

Yönetmen: Çağlar Mallı

Görüntü Yönetmeni: Serkan Güler

Medya Ajansı: OPN Medya

PR Ajansı: Dilan Baransel İletişim Danışmanlığı


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorumlar


BRANDMAP

İş Dünyası Bilgi Paylaşım ve
Marka Yönetimi Platformu

  • LinkedIn - Siyah Çember
  • Twitter
  • Instagram
  • Facebook
  • YouTube

© 2025 BRANDMAP

Screen Shot 2021-01-25 at 19.44.13.png

PARTNER OF BRANDMAP

Ana Sayfa

Hakkımızda

Künye

Üyelik

Arşiv

Yasal Uyarı

Kullanım Koşulları

Eğitimler

Etkinlikler

TrendPaper

Makaleler

visa-mastercard_logo.png

Ödeme ve Teslimat   I  Üyelik Sözleşmesi    I  KVKK

İletişim ve Teslimat:

Hamidiye Mahallesi, Cendere Caddesi, No. 101, Porta Vadi, Daire:25, T1 Blok, Kat:3, Kâğıthane, Istanbul, 34408

info@brandmap.com.tr

bottom of page