Taban Gıda Kurumsal Kimliğini Yeniledi


Kurumsal kimliğini yenileyen Taban Gıda, zor koşullara karşı tüm gücüyle ayakta duran insanlığın temel besin kaynağı başağı, tüm canlılara hayat veren güneşi ve toprağı logosuna taşıdı. Hasattan sofralara gıda üretim zincirinin her aşamasında; tahıl, yağlı tohum ve yem hammaddeleri grubunda da zirve hedefiyle büyüyen Taban Gıda yeni kurumsal kimliği ve web sitesi ile sektördeki güçlü karakterini tazeledi.


Toprağın ve buğdayın tarihsel serüvenini modernize ederek yeni kimliğine uyarlayan şirket, yurt içi ve yurt dışındaki yükselen başarısını ve vizyonunu kurumsal kimliğine taşıdı. Taban Gıda yenilenen logosunda; on binlerce yıllık görkemli tarihinde zor koşullara karşı tüm gücüyle ayakta duran, insanlığın temel besin kaynağı olarak dayanıklılığı temsil eden başağı ve logonun üzerinde parlayan yaşam kaynağı güneşin tüm canlılara hayat verişini simgeleştiriyor. Güneşin etkisi ile toprakta hayat bulan başağı simgeleyen logosu ile Taban Gıda; toprağın verici doğasına, başağın görkemli tarihine ve hayat kaynağı güneşe saygısını gösteriyor. Taban Gıda yenilenen web sitesi ile dijitalde de yeni bir sayfa açtı. Dinamik alt yapısı; ürün gamı ve hizmet politikasını şeffaf bir şekilde web sitesi üzerinden ziyaretçilere açan Taban Gıda, doğru ürünü doğru piyasaya kaliteli hizmet politikası ile sunma amacıyla çalışmalarına devam ediyor.


Dünyanın farklı pazarlarından talep ve ihtiyaç odaklı transit ticaret gerçekleştiren Taban Gıda, hububat ticaretinin en yoğun olduğu Almanya, Arjantin, Brezilya, Bulgaristan, Gürcistan, Hindistan, Irak, İsrail, İtalya, Kazakistan, Letonya, Litvanya, Lübnan, Meksika, Mısır, Polonya, Rusya, Romanya, Ukrayna başta olmak üzere 20’nin üzerinde ülkede faaliyet gösteriyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags