Sustainable Brands Turkey 2021 Zirvesi 15-16-17 Eylül’de


Pandemi sonrası dönemde küresel ölçekte bir değişim ve dönüşüm ihtiyacı kendini fazlasıyla hissettiriyor. Kırılgan ekonomileri yeniden toparlamak, iklimden suya, ağaç yıkımından biyolojik çeşitlilik kaybına, eşitsizliğe, adaletsizliğe ve dezenformasyona kadar karşı karşıya olduğumuz uzun sürdürülebilirlik krizi listesine meydan okumak gerekiyor.


15-16-17 Eylül tarihlerinde gerçekleşecek SB Turkey 2021’de, “REGENERATION” kavramının, marka ve iş dünyasında inovasyon ve marka yapılandırmanın kesişme noktasında; nasıl kâr ve refah dalgası yaratabileceği ele alınacak. Zirve, dünyadaki en iyi yenileyici ve sürdürülebilir marka hikâyelerini uzmanlardan öğrenme fırsatı sunacak.


“Rejeneratif Marka” dönemi başlıyor

Daha iyi markalar artık daha az zarar vermekten toplumu ve çevreyi kârlılıkla birlikte onaran ve geliştiren rejeneratif modellere geçiyor. Küresel sürdürülebilir markalar topluluğu Sustainable Brands, dünya çapında değişim ve dönüşümü tetikleyen çalışmalar gerçekleştirmeye devam ediyor. Markaların toplum için bir amaç sahibi olması gerektiğine inanan ve tüm markaları bu yolculukta teşvik eden topluluk, bu yılki İstanbul buluşmasını, 15-16-17 Eylül tarihlerinde regenerative-yenileyici işin gücünü ortaya çıkarmak üzere gerçekleştirecek.


Yeni fikirleri ateşleyecek konuşmacılar

Gezegen ve toplum için bir bütün olarak iyi bir büyüme sağlamaya odaklanan vizyoner global fikir liderlerinin kürsüye çıkacağı zirvenin ana konuşmacıları arasında; şirketler/bireyler ve genel olarak toplum için ilerlemeyi teşvik eden bir strateji ve tasarım danışmanlığı şirketi olan Sylvain’in kurucusu ve CEO’su Alain Sylvain, değişim tasarımı ve yönetiminde lider-Fortune 500 liderlerinin değişmez danışmanı Sanford, mega trendler ve dünyaya hizmet ederek gelişen şirketlerin nasıl kurulacağı konusunda dünya çapında tanınan bir uzman olan Andrew Winston ve herkes için çalışan bir ekonomi oluşturmaya yardımcı olacak liderler yetiştiren On Purpose'un kurucusu ve CEO'su Tom Rippin, Sürdürülebilirlik iletişimi ve sosyal marka konusunda uzman Andy Last, düşük karbonlu ekonomi konusunda uzman ve sürdürülebilirlik lideri Dr. Edna Ayme Yahil, işyerinde mutluluk konusunda dünyanın önde gelen ismi, danışman/yazar Alexander Kjerulf ile daha nice fikir ve marka lideri yer alıyor.


SB Turkey 2021 konferansı, rejenatif marka dönüşümü için çalışan Loreal, Nestle, Tencel, Pepsico, Coats, Shell, İpeker, Signify ve KordSA markalarının destekleriyle gerçekleşecek.


SB Turkey 2021’e kayıt olmak ve bilgi almak için: https://event.sustainablebrandsturkey.com/register/EZdyJPbjt9jzFisZdfZAP

KATEGORİLER
SON EKLENENLER