Sigortam.net Yenilenen Logosunu ve Yeni Marka Yüzünü Tanıttı


Kurulduğu günden bu yana 7 milyona yakın müşteriye hizmet veren Sigortam.net, logosundan web sitesine tüm altyapısını yenilediği yüzünü, yeni reklam filmi aracılığıyla basına tanıttı. Four Seasons Hotel’de düzenlenen ve yeni reklam yüzü Cengiz Bozkurt’un da katıldığı Sigortam.net basın toplantısında ilk kez gösterilen reklam filminde, markanın müşteri odaklı yeni çözümleri eğlenceli bir dille aktarıldı.


Reklam filmi, sigorta alma sürecini yapay zekâ teknolojisiyle karmaşıklıktan arındıran ve daha net bir deneyim haline getiren Sigortam.net’in yeni çözümlerine odaklanıyor. Bir spa merkezinde geçen reklam filminde Cengiz Bozkurt, şezlongda uzanırken, masaj yaptırırken, buhar banyosunda ve meyve suyunu içerken, kendisine eşlik eden arkadaşının Sigortam.net’in yenilikleri hakkındaki heyecanlı konuşmalarına cevap yetiştiriyor. Dijital altyapısını dönüştüren Sigortam.net’in kişiye özel hizmetlerine inanmakta zorlanan ve yenilenen sistemin açıklarını bulmaya çalıştıkça komik durumlara düşen Cengiz Bozkurt, “net” mesajlarla ikna oluyor. Sigortam.net, Tribal’in imza attığı Cengiz Bozkurt’lu reklam filmlerini seri olarak tüketicilerle buluşturmaya devam edecek.

Keçi artık hareketli ve daha genç

Sigortam.net markasıyla özdeşleşen “keçi”, yeni reklam filminin ve yenilenen marka kimliğinin önemli bir unsuru. Markanın logosunda yer alan keçi, dijital yenilik hareketinden nasibini alarak artık daha teknolojik, hareketli ve genç. Dinamizmi ve enerjisiyle ihtiyaç duyulan her an müşterisinin yanında beliren sempatik keçi, Sigortam.net’in insana dokunan, cana yakın, ihtiyaç halinde birden ortaya çıkan, sorunları çözen ve müşterisini kollayan yaklaşımını yansıtıyor.


Kurulduğu günden bu yana müşterilerine “kazancın net” diyerek, uygun fiyat, doğru ürün ve iyi deneyim yaşatmak için çalışan Sigortam.net, müşterilerinin kafasını daha da netleştirecek yeniliklerini sürdürecek.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags