Sanofi, Yeni Logosunu ve Kurumsal Dönüşümünü Tanıttı


Sanofi, Aralık 2019’da başlattığı, şirketin dönüşümünü destekleyen yeni kurumsal markasını tanıttı; yeni logosu ve kurumsal dönüşümü ile şirketi tek bir amaç ve marka kimliği altında birleştirdi.


Son 50 yıl içerisinde hasta odaklı bilimsel keşiflerini sürdüren Sanofi’nin tarihinde, birçok nadir hastalığın ilk tedavilerinin yanı sıra diyabet ve kardiyovasküler hastalıklar için tedavi standardını belirleyen çözümler de bulunmakta. Birçok farklı şirkette kökleri olan Sanofi yeni markasının temelini ilk kez tek bir ortak kimlik altında bir araya getirdi. Şirketin kurumsal yolculuğunu temsil eden marka dönüşümü, bir yandan da Sanofi’nin geleceğe yönelik iddialı stratejisini de vurgulamakta.


Sanofi CEO’su Paul Hudson konuya ilişkin şu açıklamalarda bulundu: “Şirketimizin kuruluşu yarım yüzyıla yaklaşırken tarihimizdeki en önemli dönüşüm ve modernleşme girişimini başlattık. 2019 yılında alanındaki ilk ve sınıfının en iyisi tedavi ve aşıları üretecek yenilikçilik platformumuza odaklanan ‘Kazanmak için Oynamak’ stratejimizi hayata geçirdik. Bu yolculuğun doğal ve önemli bir parçası olan yeni markamız, şirketimizin ‘tıp pratiğinde dönüşüm yaratmak’ diye ifade edebileceğimiz ortak iddiasını hayata geçirmek için stratejimiz ile bütünleşik bir şekilde çalışacağını temsil ediyor.”


Teknolojinin sade ve hareket odaklı kodlarından esinlenen Sanofi’nin yeni logosu, şirketin yeni amacı ve iddiasını temsil etmekte. İki mor nokta, başlangıç çizgisi -mevcut durumu sorgulamaya ve farklı düşünmeye yol açan merak- ve bitiş çizgisi -insan hayatını etkileyecek yenilikçi çözümlerin kapısının aralandığı “evreka” anı- arasındaki bilimsel yolculuğu ifade etmekte.


Sanofi'nin Kurumsal İşlerden Sorumlu Direktörü Josep Catllà ise konuyla ilgili şunları söyledi: “Yeni markamızla çalışanlarımıza, paydaşlarımıza, hastalarımıza ve sağlık çalışanlarına kim olduğumuzu ve neyi başarmayı amaçladığımızı anlatan net ve güçlü bir mesaj vermeyi hedefledik. Sanofi’nin duruşu mütevazı ve özgü, hatta biraz alışılmadık. Yeni markamız ve logomuz, kurumsal amacımızı ‘İnsan hayatını iyileştirmek için bilimin mümkün kıldığı mucizelerin peşindeyiz’ ifadesiyle tanımlıyor. Bu ifadenin amacımızı sağlık sektöründe mükemmel şekilde temsil eden eşsiz bir alan açtığını düşünüyoruz.”

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags