MIXX Awards Türkiye Ödülleri Sahiplerini Buldu



İnteraktif Reklamcılık Derneği (IAB) tarafından düzenlenen MIXX Awards Türkiye Ödülleri 11. kez sahiplerini buldu. Bu yıl pandemi nedeniyle Onedio ve MIXXTR mobil uygulaması üzerinden yayınlanan törende ödüller Kıvanç Talu’nun sunuculuğu ile açıklandı. AR teknolojisinin kullanıldığı MIXXTR mobil uygulaması ile Türkiye’nin ilk interaktif ödül törenini gerçekleştiren IAB, Onedio YouTube kanalı ile aynı anda mobil uygulaması üzerinden artırılmış gerçeklik deneyimi ile yayın yaptı.

IAB Yönetim Kurulu Başkanı Ayşen Akalın yaptığı açılış konuşmasında şunları söyledi: “Pandemi hem dünyada hem ülkemizde hayatı derinden etkiledi. Bu dönemde reklam sektörü zor zamanlar geçirse de dijital dünyanın dinamikliği sayesinde çalışıldı, üretildi ve sayısız başarılı iş gerçekleştirildi. Ticaretin can damarı haline gelen dijital kanalların dönüşümünde büyük yol kat edildi. Kalıpları kıranların ödüllendirildiği MIXX’te, geleceğe umutla bakan, durmayan ve dönüşen, insan ve ihtiyacı merkezde tutan bir anlayışla çalışan sektör paydaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyorum.”


Havas İstanbul CEO’su, IAB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Cüneyt Devrim’in başkanlığını yürüttüğü, sektörün değerli 20 temsilcisinden oluşan 11. MIXX Awards Türkiye Jürisi bu yıl 21 kategoride 778 başvuru değerlendirdi ve 199 çalışma ödüllendirildi.

11. MIXX Awards Türkiye Yılın En İyisi Ödülü kazananı “Finish Su Endeksi” kampanyası ile Reckitt Benckiser ve Havas Turkey oldu. Kampanya ayrıca Deneysel ve Yenilikçi, Veri Kullanımı ve Marka Konumlandırma/Farkındalık Yaratma Kampanyaları kategorilerinde de ödüle layık görüldü. Sahibinden.com Özel Ödülü kazananı ise “Castrol Öneriyor” kampanyası ile Castrol ve Mindshare oldu.


11. MIXX Awards Türkiye kazananlar listesine buradan ulaşabilirsiniz.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER