Milangaz, Kurumsal Kimliğini Yeniledi



OYAK Grubu Enerji Şirketlerinden Milangaz; genç, dinamik ve tüketiciye daha yakın bir marka olma yolunda kurumsal kimliğini yeniliyor. Yeni logo ve kimlik, tüketicilerin ve bayilerin beklentilerini gösteren anket sonuçlarına göre belirlendi. Marka kimliğine uygun yeni bir söylem de belirleyen firma; “Milangaz yanında, her şey yolunda” mottosuyla tüketicisinin beklentileri ve pazarın ihtiyaçları doğrultusunda yenilikçi ürün ve projeler üretmeye devam edecek.


Yeni logo, Milangaz’ın dinamik enerjisini, güveni ve çevreci yönünü yansıtıyor

Yeni kurumsal kimliği ile tüketicileriyle buluşan Milangaz, yeni logosuyla daha genç, dinamik ve tüketici odaklı yapısını ön plana çıkarıyor. Mavi renk, Milangaz’ın enerjisini ve güveni temsil ederken, yeşil renk markanın çevreci ve yenilikçi yönünü yansıtıyor. Yeni logonun markaya özel tasarlanan yazı fontu da modern çizgisi ve yazım şekli ile markanın dinamizmine vurgu yapıyor.


Türkiye’nin 81 ilinde, 950’yi aşkın ilçede kesintisiz bütün segmentlerde LPG hizmeti veren Milangaz, farklı noktalarda kurulu 18 tüp dolum tesisi ve 5 deniz terminali ile Milangaz kalitesini tüketiciye ulaştırıyor. Milangaz, 1.000’i aşkın tüpgaz bayi ve perakende satış noktası, 500’ün üzerinde otogaz bayisi ile hizmet verirken, Türkiye genelinde konutlara, sanayi ve ticari işletmelere dökmegaz hizmeti sunmayı sürdürüyor. Rekabet stratejisini tüketici memnuniyeti üzerine kuran; daima kaliteli, çevreci ve yenilikçi ürünle, hızlı ve güvenilir hizmet vermeye odaklanan Milangaz, Türkiye geneline yayılan tüp dolum tesisleri, bayi ağı ve şirket tarafından işletilen perakende satış noktalarında yeni logosu altında tüketicilerle buluşmaya devam edecek.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags