Mehmet Karamollaoğlu, L'Oréal Türkiye’nin Yeni Tüketici Ürünleri Divizyonu Genel Müdürü Oldu



L'Oréal Türkiye’de üst düzey bir atama gerçekleşti. Mehmet Karamollaoğlu, L'Oréal Türkiye Tüketici Ürünleri Divizyonu Genel Müdürü görevine atandı.


Mehmet Karamollaoğlu; ABD, Almanya, Türkiye ve Tayland gibi stratejik ülkelerde farklı sektörlerde birçok liderlik pozisyonunda rol aldı. Sağlık ve güzellik şirketlerindeki başarılı kariyerinin ardından 2018 yılında L’Oréal Grup’a katılan Mehmet Karamollaoğlu, 2020 Mayıs ayına kadar L’Oréal Grup Çek Cumhuriyeti, Slovakya ve Macaristan’dan Sorumlu Tüketici Ürünleri Genel Müdürü görevini üstlendi. Sonrasında kariyerine Türkiye’de devam etme kararı alan Mehmet Karamollaoğlu, L'Oréal Türkiye Kurumsal İletişim ve Pazar Araştırmaları Direktörlüğü görevine getirildi.


L’Oréal Türkiye’nin “sürdürülebilirlik odaklı bir tekno-güzellik şirketi” olarak itibarını artıran stratejik çalışmalarını başarıyla yerine getiren Mehmet Karamollaoğlu, L’Oréal Türkiye’deki görevine 13 Eylül 2021 tarihinden itibaren Tüketici Ürünleri Divizyonu Genel Müdürü olarak devam edecek.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER