Hayat Holding, Kurumsal Kimlik Değişimini Duyurdu



Küreselleşme yolculuğuna logosunu yenileyerek devam eden Hayat Holding, kurumsal kimlik değişimini, yeni logosunu ve yatırımlarını; Türkiye, Fas, Cezayir, Mısır, Nijerya, Kenya, Rusya, Bosna Hersek, Bulgaristan, Romanya, İtalya, İran, Pakistan, Vietnam, Tayland ve Malezya başta olmak üzere dünyanın pek çok ülkesinden çalışan, iş ortağı ve basın mensuplarından oluşan 22 bin kişinin katıldığı büyük bir dijital lansmanla duyurdu. Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve İcra Kurulu Başkanı M. Avni Kiğılı’nın ev sahipliğinde gerçekleşen etkinliği Jülide Ateş ve Cem Davran sundu. Yeni logonun tanıtıldığı lansmanda, şirketin yeni kurumsal kimliği ile bütünleşen gelecek vizyonu paylaşıldı.


Yeni logomuz, insanla fayda arasında kurduğumuz köprünün bir yansıması

Lansmanda konuşan Hayat Holding Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı M. Avni Kiğılı, “Globalleşme yolculuğumuzun ve insanla fayda arasında kurduğumuz köprünün bir yansıması olan yeni logomuz, doğanın en güzel renkleri olan ve sürdürülebilir bir geleceği temsil eden mavi ve yeşili buluşturuyor. Kurumsal kimlik değişimimizle birlikte, sürdürülebilirlik vizyonumuzu; tüm dünyaya, ana değerlerimiz olan girişimcilik, azim ve cesaret, aidiyet, açık fikirlilik, adalet ve dürüstlük, insana ve doğaya saygı temellerinden bir adım bile sapmadan, ürettiğimiz faydayı gezegenimizin en uzak köşelerine kadar ulaştırabilmeyi bir taahhüt olarak benimsediğimizi duyurmak istiyoruz” dedi.



Logo, geleceği şekillendirecek tasarım anlayışıyla hazırlandı

Logo tasarımını TBWA\Group Istanbul bünyesindeki Design Community ekibi 3 aylık bir çalışmanın sonunda tasarladı. TBWA\Group Istanbul CEO’su N. Burcu Özdemir, “Değişen dünya koşullarında sektöründe liderliği benimsemiş ve her zaman dünyaya değer katacak ürün ve hizmetlere odaklanan Hayat Holding’in yeni logosunu oluşturmak büyük bir sorumluluktu. Geçmişinden güç alan, geleceği şekillendirecek, sorumlu ve günün ötesinde bir tasarım anlayışı ile çalıştık” dedi.



M. Avni Kiğılı, “Yeni çehremizle yatırımlarımızı tam gaz sürdüreceğiz. Salgının başlangıcından bu yana, hem Türkiye hem de global düzeyde 1,1 milyar dolar yatırım kararı aldık. Tüm kapanmalara ve seyahat zorluklarına rağmen 2020’nin ilk çeyreğinden bu yana ilk 400 milyon dolarlık yatırımımızı tamamladık, 700 milyon dolarlık yatırımlarımız için de düğmeye bastık” diye konuştu.


Hayat Holding, lansmana katılım sağlayan 22 bin kişi adına, dünyadaki çeşitli çatışma bölgelerinde açlık ve hastalıkla mücadele eden 132 bin çocuğa umut olacak “Hayat Destek Paketleri” bağışladı. Birleşmiş Milletler Çocuklara Yardım Fonu UNICEF’e bağışlanan paketlerde, bulaşıcı hastalıklara karşı koruyucu aşılar, tedavi edici gıdalar ve temiz su tabletleri yer alıyor.

KATEGORİLER
SON EKLEN