Hürriyet Emlak Yoluna “hepsiemlak” Olarak Devam Edecek


2006 yılında Doğan Şirketler Grubu Holding A.Ş çatısı altında kurularak çalışmalarına başlayan Hürriyet Emlak, 15 yıl boyunca emlak sektöründe dijital dönüşümün öncüsü olma misyonuyla birçok ilke ve başarıya imza attı.

Geldiği noktada, daha iddialı hedeflerin yanı sıra kalite, hız ve güven üzerine kurulu vizyonuyla, kendi ayakları üzerinde duran köklü ama genç bir marka olma yolunda, markayı daha iyi anlatacak bir isim ve kimlik edinme kararı alan ve kurumsal kimliğini yenileyen Hürriyet Emlak, yoluna hepsiemlak olarak devam edecek.


Hepsiemlak Eş Genel Müdürü Zeynep Tandoğan, yaptığı açıklamada büyük değişim ile ilgili şunları söyledi: “15 yıl boyunca emlak sektöründeki dijital dönüşümün öncüsü olduk. Yıllar içinde iş modelimiz, stratejimiz günün ihtiyaçlarına göre değişti. Artık daha iddialı hedeflerin yanı sıra kalite, hız ve güven üzerine kurulu vizyonumuzla, kendi ayakları üzerinde duran köklü ama genç bir marka olma yolunda bizi daha iyi anlatacak bir isim ve kimlik edinme kararı aldık. Bundan böyle yolumuza hepsiemlak olarak devam edeceğiz. Yenilenen yüzümüzle daha fazla kullanıcıya ulaşacağız. Teknolojiyi süreçlerimize dahil edip herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir hale getiriyoruz ve getirmeye devam edeceğiz. Bu şekilde daha fazla kullanıcının sitemize ulaşımını sağlayacağız. Yeni ürünlerimizle ilanlarımızı daha görünür ve ulaşılır hale getireceğiz. Kurduğumuz moderasyon ekibimizle hatalı ilanlara yer vermeyeceğiz. Yeni markamızla performansımızı en üst seviyeye çıkarıp daha kazançlı bir yıl hedefliyoruz.”




“Kendimi şanslı hissediyorum”

Hepsiemlak, “Hürriyet Emlak oldu bak hepsiemlak.com” sloganıyla çektiği reklam filminde marka yüzü olarak oyuncu İlker Ayrık ile iş birliği yaptı. Hepsiemlak Marka Yüzü ve Oyuncu İlker Ayrık iş birliği ile ilgili “Hayatım boyunca şanslıydım. Hep güzel insanlar, kurumlar ve markalarla çalışma fırsatı buldum. Yine şansım yaver gitti ve hepsiemlak ile yollarımız kesişti. Böyle bir marka ile birlikte çalıştığım için de kendimi şanslı hissediyorum” dedi.


Tüm paydaşlarımızla “Aynı Çatının Altındayız” felsefemizle büyüyoruz

Zeynep Tandoğan, “Sektördeki tüm paydaşlarımızla ‘Aynı Çatının Altındayız’ felsefemizle birlikte büyüyoruz” ifadesini kullanarak sözlerine şöyle devam etti: “Biz ticari bir bakış açısının dışında sosyal sorumluluğumuzun da farkında olan bir şirket olarak paydaşlarımızın destekçisi olmaya önem gösteriyoruz. Tüm bu farkındalıkla pandemi sürecinin başında ‘Aynı Çatının Altındayız’ kampanyamızı başlattık. Kampanyamızın ilk fazında tüm üyelerimize 1 ay ücretsiz kullanım hakkı tanımladık. İkinci fazda hem mevcut üyelerin hem de üye olacak yeni emlak ofislerinin faydalanabileceği 2 ay ücretsiz üyelik fırsatı sunduk. Bu kampanya ile 15.000’i aşkın emlak ofisine 10 milyon TL’den fazla destek sağladık ve müşterimizi bazımızı %15 artırdık. Mayıs ayı içerisinde alınan tam kapanma kararı ile de kampanyamızın üçüncü fazını hayata geçirdik ve hem mevcut üyeler hem de yeni üye olacaklara hiçbir şart, koşul, sözleşme, taahhüt olmaksızın yüzde 50 indirim sağladık. Gayrimenkul sektöründeki ihtiyaçlardan yola çıkarak Türkiye’de emlak sektörünü dijitalleştirme görevini üstlendik ve İstanbul Emlak Komisyoncuları Odası (İEKO) iş birliği ile Emlak Akademisi projemizi hayata geçirerek gayrimenkul danışmanlarına online platformda eğitim vermeye başladık. Düzenlediğimiz eğitimlerde binlerce emlak ofisinin bilgi sahibi olmasını, akıllarında kalan soru işaretlerinin yanıt bulmasını sağladık. Ekim ayında yaşanan İzmir depremi felaketi sonrasında çadırlarda kalan depremzedelere destek olmak için harekete geçtik. Profesyoneli olduğumuz ‘ihtiyaca göre en doğru konutu bulma’ noktasından yola çıkarak Ahbap Derneği ve Bayraklı Belediyesi iş birliğiyle 20 ailenin 1 yıllık kira masraflarını üstlendik.


Tüm bunların yanı sıra teknolojik yatırımlarımızla da değer katıyoruz. Öyle ki, emlak sektörünü dijitalleştirme görevini üstlenen bir marka olarak teknoloji alanına yaptığımız yatırımlarımızı da artırdık. Hem iş ortaklarımıza hem de son kullanıcılarımıza daha hızlı ve kolay bir deneyim yaşatmak amacıyla ilan girişini 2 dakikaya kadar indirerek ‘Türkiye’nin en hızlı ilan sitesi’ olduk. Akıllı Hat teknolojisiyle Hürriyet Emlak üyesi emlak ofislerinin müşteri kaçırma sorununun önüne geçtik. İlan sayfalarında WhatsApp ikonuna yer verdik ve kullanıcılarımızın tek dokunuşla görüntülü görüşme, fotoğraf, video, konum ve doküman gönderme gibi hayatlarını kolaylaştıracak fonksiyonların hepsini sunduk. Türkiye’nin en kapsamlı ‘Haritadan Arama’ özelliğini sunduk. Sözleşmeleri dijitalleştirdik. Artık emlak ofisleri tüm sözleşmelerini kurumsal sayfamız hesabından oluşturup saklayabiliyorlar. Ve aylık 25 milyon trafiğimiz ve 10 milyon kullanıcımızla yolumuza devam ediyoruz.”


“Yeni markamızla daha da sevileceğiz”

Zeynep Tandoğan, gelecek planlarıyla ilgili ise şu açıklamaları yaptı: “Hepsiemlak olarak yolumuza, üstün kullanıcı deneyimi, emlak sektörü uzmanlığı, yüksek kalite ve değer odağı ile emlak almak-satmak-kiralamak isteyen herkes için en güvenilir platform olma vizyonuyla devam edeceğiz. ‘Emlak’a dair A’dan Z’ye kritik bilginin en güvenilir içerik sağlayıcısı olmayı kendimize misyon edinerek en güvenilir ve uzman emlak profesyonellerinin tercih ettiği platform olma yolunda ilerleyeceğiz. Yaptığımız kampanyalarla üyelerimizden hep teşekkür mesajları aldık ve almaya devam ediyoruz. Sektörün öncüsü olarak emlak ofislerinin yanında olmaya devam edeceğiz. Yeni markamızla daha da sevileceğimize eminiz.”


KATEGORİLER
SON EKLENENLER