GittiGidiyor 20. Yaşını Yenilenen Logosu ile Kutluyor



GittiGidiyor, 20. yaşına yeni logosu ve yeni reklam kampanyasıyla giriyor. Sadeleşen tasarımıyla dikkat çeken yeni logo, teknoloji ile alışverişin buluştuğu yeniliklerle dolu bir platformu işaret ediyor. Yeni yaşını “Keşfetmeye Bak” sloganıyla duyurduğu reklam kampanyası ve yenilenen logosuyla kutlayan GittiGidiyor, değişen ihtiyaçlara göre gelişen bir kullanıcı deneyimi sunmaya odaklanıyor.


Yeni logo ile daha modern ve eğlenceli

GittiGidiyor, yükselen online alışveriş trendleriyle birlikte değişen tüketici beklentilerinden hareketle 20. yılında kullanıcılarına, daha genç, dinamik ve enerjik bir dünyanın kapısını aralıyor. 50 farklı kategoride 22 milyon ürüne ev sahipliği yapan GittiGidiyor, kullanıcılarının ihtiyaçlarına göre ürün çeşitliliğini artırmaya devam ederken, yeni yaşında tüm kullanıcılara, kendi ilgi alanı ve zevkine uygun yenilikleri keşfedebileceği bir platform sunuyor. Kullanıcı dostu tasarımıyla dikkat çeken yeni GittiGidiyor logosu, teknolojinin ve alışverişin buluştuğu bu platformda kullanıcılarına eşsiz bir alışveriş deneyimi yaratmayı ifade ediyor. Dijitalleşen dünyayla birlikte tasarımların da sadeleştiği günümüze uygun olarak tasarlanan yeni logoda, eski amblemden gelen renk mirasının tipografideki noktalara taşınmasıyla daha modern ve eğlenceli bir kimlik sunuluyor. Ayrıca, GittiGidiyor için özel olarak tasarlanan font, teknoloji ve alışveriş arasında kurulan köprüyü sembolleştiriyor.


Türkiye’nin ilk online pazaryeri olarak 20 yıldır e-ticaret sektörüne öncülük ederken aynı zamanda kullanıcılarına en iyi alışveriş deneyimini yaşatmak için çalıştıklarını belirten GittiGidiyor CMO’su Feyza Dereli Fedar, bu yıl GittiGidiyor’un 20. yaşını kutlamaktan ötürü büyük heyecan içinde olduklarını söyledi. Fedar “GittiGidiyor olarak 20 yıldır ülkemizde e-ticaret sektörünün gelişimine destek olmak için çalışırken, kurulduğumuz 2001 yılından bu yana, kullanıcılarımızın online alışveriş deneyimlerinin her zaman daha iyi olmasını hedefledik. Kişiselleştirilmiş kullanıcı deneyimi sunarken, değişen koşullara ve tüketici beklentilerine göre kendimizi sürekli güncellemeye özen gösterdik. Genç ve dinamik bir kurum kültürüne sahip GittiGidiyor olarak 20. yılımızı da aynı dinamizmle kutluyoruz. Yenilen logomuz ve “Keşfetmeye Bak” sloganımızla kullanıcılarımızın keşif ve merak duygusuna dokunurken, onlara her gün yeni deneyimler ve ürünler keşfedecekleri bir dünya sunmayı hedefliyoruz. GittiGidiyor’un yenilenen yüzüyle, tüm kullanıcılarımızı platformumuzu keşfetmeye davet ediyoruz” şeklinde konuştu.


Keşfetmeye Bak!

GittiGidiyor 20. yılında kullanıcılarına “Keşfetmeye Bak!” sloganıyla başlattığı yeni reklam kampanyasıyla sesleniyor. 2021 yılı boyunca GittiGidiyor’un marka yüzü olan ünlü oyuncu Elçin Sangu’nun yer aldığı reklam filminde, yeni logo ve yenilenen GittiGidiyor dünyası merak öğesiyle izleyicilere verilerek, her gün keşfedecek yeni bir şey olduğuna vurgu yapılıyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi