Gürok Grubu Kurumsal Kimliğini Yeniledi




Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasında yer alan Gürok Grubu, 74 yıllık başarılı yolculuğunu geride bırakırken kurumsal kimliğini ve imajını yeniledi. Grup, değişim sürecini ve yeni kimliğini üç temel değer üzerine inşa ediyor: Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap!


Sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar bulunduğu tüm sektörlerde alanının öncüsü olmayı başaran Gürok Grubu, son yıllarda hız verdiği yatırımlarını ve dönüşüm sürecini yenilenen kurumsal kimliğiyle bir adım öteye taşıyor. Gürok Grubu, logosundan renklerine tamamen yeniden tasarlanan kurumsal kimliği ile paydaşlarının karşısına çıkıyor. Grubun yeni kimliğinde altı çizilen temel değer ve ilkeler; tüm paydaşları için değer üretme, insana ve çevreye yatırım yapma, gelişime odaklanma, yenilenme ve sürdürülebilir bir yaşam için her gün daha iyisini yapma vizyonunu yansıtıyor.


Yeni logo, değerleri temsil ediyor: Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap!

74 yıllık büyüme yolculuğunda ilham aldığı üç temel ilkeyi, renkliliğiyle dikkat çeken yeni logosuna taşıyan grup, “Sınırsız düşün, cesur davran, iyi yap” misyonuyla faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde, deneyimi sıradanın ötesine taşımayı amaçlıyor.






















Cesur davranmak






















Sınırsız Düşünmek













İşi İyi Yapmak


Yeni logoda bulunan mavi, turuncu ve yeşil, Gürok Grubu’nun mor rengi ile buluşarak deneyimlerin değerlerle iç içe ilerlediği, kazanımların da bu birliktelikten doğduğunu sembolize ediyor. Logodaki mavi sınırsız düşünmeyi, turuncu cesur davranmayı, yeşil işini iyi yapmanın getirdiği olumlu enerjiyi yansıtıyor. Bu üç renk de Gürok Grubu’nun özgün rengi mor ile ortak bir noktada buluşarak grubun temsil ettiği değerleri ön plana çıkarıyor.


Cam ve turizm alanında dünya markası

1948 yılında kurulan ve faaliyet gösterdiği tüm sektörlerde yenilikçi yaklaşımıyla fark yaratan işlere imza atan Gürok Grubu, tüm paydaşlarıyla daha yaşanılır bir dünya ve daha iyi bir gelecek inşa etme hedefine ulaşmayı amaçlıyor.

Grubun çatısı altında; dünyanın en büyük 5. sofra camı markası LAV, cam ambalaj üreticisi GCA, Gürok Kiremit, turizm sektöründe 30 yılı aşkın tecrübesiyle Ali Bey Hotels & Resorts, ultra lüks segmentte yer alan JOALI Maldives ve JOALI BEING, yapı sektöründe ise Lapis Yapı markaları yer alıyor.


LAV ile bir dünya markası olma yolunda emin adımlarla ilerleyen Gürok Grubu, turizmdeki ultra lüks yatırımlarıyla da adından söz ettiriyor. Antalya Bölgesi’nde faaliyet göstermekte olan Ali Bey Hotels & Resorts tesisleriyle turizm sektöründe 30 yılı aşkın bir tecrübeye sahip olan grup, Maldivler’deki resort otellerimiz JOALI Maldives ve JOALI BEING ile ultra lüks segmentte dünya markası olma yolunda sağlam adımlar atıyor.


Gürok Hakkında:

1948 yılında Kütahya’da bir aile şirketi olarak ticari hayatına başlayan Gürok Grubu, 21. yüzyılın ilk diliminde Türkiye’nin en büyük özel sektör grupları arasındaki saygın yerini koruyor. Grup, sofra camı ve cam ambalajdan kiremite, turizmden yapıya kadar farklı sektörlerde sürdürülebilir bir büyüme sergiliyor. Sofra camında dünyanın 5. büyük üreticisi olan LAV, bu alandaki deneyimini cam ambalaja taşıdığı GCA, turizm sektöründe 31 yıldır faaliyet gösteren Ali Bey Hotels & Resorts, Maldivlerde iki adada ultra lüks segmentte faaliyet gösteren JOALI Maldives, JOALI BEING, alanında öncü şirketlerden Gürok Kiremit ve bu projelerini hayata geçirdiği Lapis Yapı şirketleriyle 4 bini aşkın kişiyi istihdam ediyor. Bulunduğu sektöre yenilikçi ilkler getiren ürün ve hizmetleriyle Gürok Grubu ülkemizi uluslararası alanda temsil ediyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags