Feast’in Yüzü Şef Sahrap Soysal Oldu


Birçok dondurulmuş gıdayı tüketicilerle buluşturan Feast, 2014 yılından beri kullandığı tüm sebze ambalajlarını yeniledi ve farklı renk kodları kullanarak tüketicilerin beğenisine sundu.


Feast, 2021’de hem patates ambalajlarını yeniden tasarlayarak gurme bir görünüme dönüştürmüş hem de pizza ambalajlarını yenileyerek ilgi çekici bir hale getirmişti. Ürünleri özelinde inovasyon çalışmalarını devam ettiren Feast, ilgili sürece sebze ürünlerini de ekledi ve bezelye, bamya, brokoli, ıspanak, mısır, patatesli garnitür, soğan ve taze fasulye ambalajlarını yeniledi.


Feast Gıda’nın “#FeastGibi Taze, Pratik, Ekonomik!” sloganı ile gerçekleştireceği sebze ambalaj dünyası lansmanının yüzü Gurme, Yemek Uzmanı ve Yazar Sahrap Soysal oldu. Reklam ve dijital iletişim çalışmaları özelinde Feast Gıda’nın yenilenen sebze ambalajlarını kamuoyuna tanıtacak olan Sahrap Soysal, aynı zamanda Feast Chef projesi ile birlikte, hem farklı konuklarıyla Feast ürünlerini kullanarak yemekler hazırlayacak hem de gıda ve dünya mutfakları hakkında sohbetler gerçekleştirecek.




Yenilenen sebze ürünlerinin ambalajlarıyla ilgili bilgi veren Feast Yurt İçi ve Yurt Dışı Satış ve Pazarlama Direktörü Recep Pehlivan konuyla ilgili şunları söyledi: “Değişimlerin gittikçe hızlandığı son yıllarda inovasyon, markaların başarılarında daha da önemli bir rol oynamaya başladı. Değişen tüketici eğilimlerini okumak ve çeviklikle cevap vermek her zamankinden daha kritik durumda. Feast olarak, 2021 yılını inovasyon yılı ilan etmiş, bu bağlamda hem patates hem de pizza ambalajlarımızı yenilemiştik. 2022 yılına da yeniliklerle başladık ve sebze ürünlerimize ait ambalajlarımızı tüketicilerimizin beğenisine sunduk. Bilinçli ve ihtiyacı olana odaklanan bir müşteri kitlemiz var. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına ve isteklerine cevap vermek her zaman iş süreçlerimizin merkezinde olacak. Yeniliklerimiz ve dondurulmuş gıda sektöründeki öncü çalışmalarımız sürecek.”

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags