Balparmak’ın Yeni Pazarlama Direktörü Didem Doğan Oldu


Bal pazarının önemli markalarından Balparmak’ta üst düzey bir atama gerçekleşti. Markanın Pazarlama Direktörlüğü görevine Didem Doğan atandı. Doğan, şirketin pazarlama, kurumsal iletişim ve ticari pazarlama faaliyetlerinden sorumlu olacak.


Didem Doğan kimdir?


Marmara Üniversitesi İşletme mezunu olan Didem Doğan, profesyonel iş hayatına Doğuş Otomotiv pazarlama bölümünde başladı. Pazarlama alanında yaklaşık 25 yıllık iş deneyimine sahip olan Doğan, Sagra Gıda ve Ülker şirketlerinde gıda alanındaki birçok markaya liderlik etti. Ülker ana markadan sorumlu pazarlama direktörü olarak kurumsal marka yönetimi ve kurumsal ilişkiler alanında görev yaptı. Balparmak ailesine katılmadan önce Yıldız Holding bünyesinde yer alan üretim şirketi Atademir Gıda Genel Müdürü olarak sıcak içecek ürünlerinin üretim süreçlerini ve pazarlama faaliyetlerini yönetiyordu. Evli ve bir kız çocuğu annesi olan Didem Doğan’ın hobileri arasında seyahat etmek, yazı yazmak ve fotoğraf çekmek var.



KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags