Anadolu Efes Spor Kulübü Maç Günü Deneyiminde Bir İlke Daha İmza Attı



Gerçekleştirdiği pazarlama faaliyetleri ve marka haline gelen maç deneyimi ile EuroLeague tarafından dört kez “Avrupa’nın En İyi Pazarlama Yapan Takımı” seçilen Anadolu Efes, Avrupa basketbolunda yeni bir ilke daha imza attı.


Turkish Airlines EuroLeague’de 17 Kasım 2020’de oynanan Bayern Münih maçı öncesinde Sinan Erdem Spor Salonu’nda dijital bir tribün kuran Anadolu Efes, Microsoft ve beIN Sports Türkiye’nin de destek verdiği proje ile Anadolu Efes Spor Kulübü Mobil Uygulaması’nda yayınlanan kampanyaya katılan 300’e yakın Anadolu Efes Fan Club üyesinin bu deneyimi yaşamasını sağladı.


Microsoft Teams uygulamasının “Together” özelliği ilk kez bir maçta kullanıldı

Anadolu Efes Fan Club üyelerinin kendilerine iletilen link üzerinden kullanıcı adı ve şifrelerini girerek katıldıkları Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nde Microsoft Teams uygulamasının Together özelliği kullanıldı. Özellikle çok sayıda kişinin katıldığı görüntülü toplantılarda dikkatin dağılmasını engellemek ve etkileşimi yükseltmek amacıyla pandemi döneminde Microsoft Teams uygulamasına eklenmiş bir hizmet olan “Together” özelliği, Türkiye’de ilk kez bir spor karşılaşmasında taraftarları dijital olarak tribüne taşımak için kullanıldı.


Karşılaşma sonrasında Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nde yer aldıkları için çok mutlu olduklarını söyleyen basketbolseverler, sosyal medya paylaşımlarında da unutulmaz bir maç deneyimi yaşadıklarını ifade ettiler. Anadolu Efes Spor Kulübü taraftarlarını mutlu etmeye ve ilklere imza atmaya önümüzdeki dönemde de devam edecek.


Uzun süreli hazırlıkların ardından hayata geçirilen proje ile ilgili çarpıcı rakamlar şöyle:


· Anadolu Efes Spor Kulübü Dijital Tribünü’nün hazırlık süreci yaklaşık iki ay sürdü.

· Katılımcıların sorunsuz bir deneyim yaşamaları için 100’den fazla kişi görev yaptı.

· Kullanılan led ekranların uzunluğu 27,5 metreye 3 metre şeklindeydi.

· İnternet altyapısı için 900Mbps simetrik (metroethernet) teknolojisinden yararlanıldı.

· Kullanılan kabloların uzunluk toplamı 7 kilometre idi.

· Canlı moderasyon ekibinde 20’ye yakın çalışan görev yaptı.

· Yüzlerce basketbolsevere canlı yardım hizmeti sunuldu.


KATEGORİLER
SON EKLENENLER