Volkswagen Türkiye Yeni Web Sitesinin Lansmanını Gerçekleştirdi


Volkswagen’in yeni mobilite dünyasına daha hızlı uyum sağlayabilmek için tasarladığı yeni logosu ve yeni kurum kimliği paralelinde, Volkswagen Türkiye de yeni web sitesinin lansmanını gerçekleştirdi. Yeni kurum kimliğine geçiş süreci her ülke için farklı zaman planında organize edilirken, Türkiye için belirlenen 17 Haziran’da Volkswagen Türkiye, Binek Araç ve Ticari Araç web sitelerinde yepyeni bir tasarıma ve kullanıcı deneyimine geçiş yaptı.

Markanın, global e-mobilite ve dijitalleşme stratejisi paralelinde yeni bir dönemin başlangıcı olarak tasarlanan yeni kurumsal kimliği ve logosunun ilk örneği, Volkswagen Türkiye’nin web sitesinde ve dijital platformlarında sergileniyor. Sade, modern ve iki boyutlu tasarımıyla daha net hale gelen yeni Volkswagen logosu ve marka tasarımı, dijital uygulamalar için tasarlanmış yüksek esnekliği hedefliyor.

Yepyeni Volkswagen Dünyası: vw.com.tr

Volkswagen Türkiye’nin, daha canlı, renkli ve insan odaklı yeni görsel dünyasının ilk örneği web sitesi ve dijital platformları oldu. Volkswagen Binek Araç ve Volkswagen Ticari Araç markalarının ortak kullanımında olan vw.com.tr sitesi tamamen yenilendi. Modeller ve hizmetler hakkında ayrıntılı bilgiler, araç oluşturucu, gerçek zamanlı iletişim sağlayan canlı chat, finansman seçenekleri ve diğer birçok ürün ve hizmetle ilgili içerik ve teklifleri tek bir platformda sunan web sitesi, Volkswagen müşterileri ve Volkswagenseverler için sadeleştirilmiş gezinme ve kişiselleştirme imkânı sağlıyor. Volkswagen Türkiye’nin yeni web sitesi, kullanıcılarıyla daha verimli iletişim kurarak daha iyi bir hizmet sunmayı amaçlarken, markanın dijital stratejisinde de önemli bir görev üstleniyor.

Öncelik Mobil Platformlarda

Yeni vw.com.tr’in tasarımında “Mobile First” tasarıma geçildiği görülüyor. Eskiden taşınabilir cihazlara da uyumluluğu olan web sitesi, şimdi mobil cihazların küçük ekranlarını hedefleyip, büyük ekranlara da uyumlu şekle dönüştürülmüş. Aynı zamanda, menü ve içerik yapısı da yalınlaştırılarak kolay anlaşılan bir şekle bürünmüş. Kişiselleştirmeyi temel alan özelliklerle donatılan yeni vw.com.tr, her iki markanın içeriklerini bir araya getirerek Volkswagen dünyasına bir giriş kapısı kimliğinde ve tamamen veri odaklı olarak geliştirilmiş. Bu özelliğiyle, her bir ziyaretçinin özel ilgi alanına ve ihtiyacına göre kullanıcı yolculukları oluşturmayı mümkün kılıyor.

Yenilenen kurumsal kimlik ile birlikte vw.com.tr’nin altyapısı da tamamen değiştirildi. “React“ altyapısı ile hazırlanan yeni internet sitesi bu yeni teknoloji ile hızlı geliştirme imkânı sağlarken, pazar ve müşteri taleplerine de hızlıca çözüm üretilmesini sağlıyor.

Gerçek zamanlı iletişim (Canlı Chat, Online Servis Randevusu, Online Yol Yardım) imkânının da yer aldığı siteye ek olarak, Volkswagen Binek Araç için “Volkswagenim”, Volkswagen Ticari Araç için ise “Volkswagen Ticari Araç” mobil uygulamalarının servis işlemlerinde kolaylık, servis geçmişinin görüntülenmesi, online servis randevusu ve iş emri açma gibi özellikleri kullanılabilir hale getirilmiş. Volkswagen Türkiye’nin yeni Binek ve Ticari Araç mobil uygulamaları hemen hemen tüm satış sonrası işlemlerinin uygulama üzerinden yapılmasına olanak tanıyor. Bu doğrultuda kullanıcılara yeni dönemde temassız işlem olanağı sunulurken, satış sonrası süreçlerin de cep telefonundan rahatça takip edilmesine imkân sağlanıyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi