Unilever Sağlık Çalışanlarına Destek Olmaya Devam Ediyor


Sağlık Bakanlığı’nın koronavirüs salgınıyla mücadelesine geçtiğimiz günlerde 230 tonluk Domestos çamaşır suyu bağışıyla destek olan Unilever Türkiye, desteğini Lipton ve Knorr bağışı ile sürdürüyor.

Uluslararası çapta koronavirüs (Covid-19) pandemisine karşı yapılan çalışmaları destekleyen Unilever, Türkiye’de de Sağlık Bakanlığı’nın öncülüğünde yürütülen mücadeleye, Domestos’un ardından Lipton ve Knorr markalarıyla da katkı sunmaya devam ediyor. Bu kapsamdaki desteklerine ilk olarak Sağlık Bakanlığı’na 12 TIR dolusu 230 ton Domestos çamaşır suyu bağışıyla başlayan Unilever, şimdi de 81 ildeki kamu hastanelerine, 16 ton Lipton siyah çay ve bitki çayı ile 30 ton Knorr çorba gönderiyor.

Unilever Türkiye, Rusya, Orta Doğu, Kuzey Afrika, Orta Asya ve Kafkasya Dondurma, İçecek ve Gıda Kategorilerinden Sorumlu Başkan Yardımcısı Özgür Kölükfakı, “Gıda ve hijyen ürünleri üreten bir firma olarak, dünyanın daha önce deneyimlemediği böyle zor bir dönemde, topluma karşı sorumluluğumuzun her zamankinden çok daha büyük olduğunun farkındayız. Sağlık Bakanlığımızın öncülüğünde Türkiye genelinde yürütülen mücadeleye desteğimizi, Domestos’un ardından Lipton ve Knorr markalarımızla da sürdürüyoruz. Sosyal fayda sağlamayı her zaman amaç olarak benimseyen bu iki markamızla, Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü’nün rehberliğinde ihtiyaç belirlenen kamu hastanelerine dağıtılmak üzere, 10 milyon bardağa karşılık gelen 16 ton siyah çay ve bitki çayı ile 1,7 milyon kâseye denk gelen 30 ton çorba gönderiyoruz. Ayrıca yine bu süreçte fabrikalarımızda, en üst seviye güvenlik önlemleri altında, artan ihtiyaçlara yönelik üretimi yetiştirmek amacıyla gayret ve özveriyle çalışan ve ürünlerimizi tüketicilerimize ulaştırmak için satış operasyonunda kahramanca görev yapan tüm arkadaşlarımıza da gönülden teşekkür ediyoruz” diye konuştu.

Unilever; sabun, çamaşır suyu, el dezenfektanı gibi kişi ve çevre sağlığına yönelik hijyen ürünleri ve gıda bağışı sayesinde, pandemiye karşı verilen mücadeleye globalde 100 milyon Avro’nun üzerinde bir katkı sağlayacak.

Unilever Dünya Başkanı Alan Jope, konu ile ilgili yaptığı açıklamada, “Koronavirüs salgınının dünyanın her yerinde yaşamlarımız ve geçim kaynaklarımız üzerinde yarattığı korkunç etki, hepimizi derinden üzüyor. Dünyanın, son zamanların en büyük sınavından geçtiğini söyleyebiliriz. Şu ana kadar tüm Unilever ekibimiz, özellikle fabrika, dağıtım merkezi, satış ve saha operasyonlarımızın en ön sıralarında yer alan çalışanlarımız, ortaya koydukları benzersiz çabayla sürdürülen bu mücadeleye çok büyük katkı sağladı. Umuyoruz ki, bir yandan 100 milyon Avro değerindeki sabun, çamaşır suyu, dezenfektan ürünü ve gıda bağışımızla insanların yaşamlarını korumak adına önemli bir katkı sağlayacak, öte yandan çalışanlarımızın gelirlerini ve işlerini korumalarına yardımcı olarak belirsizliklerle dolu bu süreçte içlerini bir nebze de olsa rahatlatacağız. Güçlü nakit akışımız ve bilançomuz bu desteği sunabileceğimizi ve de sunmamız gerektiğini gösteriyor” dedi.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi