OPPO “Survivor 2020” Yarışmasının Ana Sponsoru Oldu


Türkiye pazarına özel pazarlama stratejisi doğrultusunda, ünlü isimlerle iş birliği yaptığı yerel reklam kampanyaları ile dikkat çeken OPPO, sponsorluk çalışmalarına başladı. OPPO, yeni dönemde “Ünlüler-Gönüllüler” formatıyla ekrana gelecek olan “Survivor 2020” yarışmasına ana sponsor oldu. OPPO'nun sunduğu Survivor 2020, 16 Şubat Pazar akşamı ekrana gelecek.

Yeni sponsorluk anlaşması hakkında açıklama yapan OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou, şunları söyledi: “OPPO olarak küresel akıllı telefon pazarının lider markalarından biriyiz. 2019 yılında girdiğimiz Türkiye pazarında kısa sürede çok sevildik ve %10 pazar payına ulaşarak en çok ilgi gören akıllı telefon markalarından biri haline geldik. Kullanıcılarla yakaladığımız bu bağı daha da güçlendirmek istiyoruz. Bu nedenle reklam kampanyalarının yanı sıra sponsorluk yatırımlarına da ağırlık vermek istedik. OPPO’nun geleneğinde her zaman ses getiren adımları atma alışkanlığı vardır. Sponsorluk çalışmalarında da aynı strateji uyguluyoruz. En değerli ve en etkili etkinliklerin, organizasyonların veya kurumların sponsoru oluyoruz. Survivor yarışmasını da bu kapsamda değerlendiriyoruz. Milyonlarca izleyiciyi ekran başına kilitleyen Survivor yarışmasına ana sponsor olduğumuz için çok mutluyuz. Bu sponsorluğun markamıza çok önemli katkılar yapacağına inancımız tam.”

KATEGORİLER
SON EKLENENLER