Yeni Nesil Sağlıklı İçecek: Aroma Sa-de


Türkiye’nin ilk meyve suyu markalarından Aroma, tüketicilerin “iyi ve sağlıklı yaşam”, “sağlıklı ve dengeli beslenme” taleplerine yanıt olarak, su ve meyve özlerinin bir araya gelmesinden oluşan yeni nesil içecek Aroma Sa-de’yi "Güle güle şekerim" mottosuyla piyasaya sundu.

Çevreye duyarlı karton Tetrapak ambalajlarda sunulan, içeriğinde, şeker ilavesi, tatlandırıcı, renklendirici ve hiçbir katkı maddesi olmayan Aroma Sa-de’nin 3 farklı lezzeti bulunuyor. Nane-Limon-Elma ve Zencefil-Limon lezzetindeki içeceklerinin bir bardağı 4 kalori, Tarçın-Kuşburnu lezzetinin bir bardağı ise 9 kalori. Aroma Sa-de, hem formuna hem de sağlığına önem veren, ferahlatıcı, rahatlatıcı, sağlıklı içecek arayanlar için güzel bir alternatif.

Aroma, Sa-de ile Yeni Bir Kategori İnşa Etti

Aroma Sa-de ile ilgili bilgi veren Aroma Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mahmut Atom Duruk “Aroma olarak, 1968 yılından bu yana sektörün öncü ve lider markası olarak birçok ilke imza attık. Bunların arasında Türkiye’nin ilk %100 meyve suyu ile yeni bir kategori yaratmamız, 1 litre ve 200 ml cam şişede meyve suyu üretmemiz ve pazara ilk defa karışık vitaminli meyve suyu sunmamız bulunuyor. Şimdi de sektörü yepyeni bir kategoriyle tanıştırıyoruz” dedi. Mahmut Atom Duruk sözlerine şöyle devam etti: “Tüketicilerin kendilerine dönük yatırımlarını Aroma Sa-de ile destekliyoruz. Form ve sağlık segmentinde tüketicilerimize sunduğumuz Aroma Sa-de ürün grubumuzu genişleteceğimiz gibi, farklı faydalara hitap eden yeni ürünlerimizle, Aroma’nın bu alanındaki varlığını büyüteceğiz. Düşük kalorili, şeker ilavesiz, tatlandırıcı, koruyucu ve renklendirici içermeyen Aroma Sa-de, tüketicilerimize kendilerini iyi hissettirecek, içimi son derece keyifli bir ürün. Aroma Sa-de, global trendlerin yanı sıra, pazarın, pazarın büyüme trendlerinin, sağlık sektörü uzmanlarının görüşlerinin ve tüketici içgörülerinin bir araya gelmesi sonucunda ortaya çıktı.”

Yeni Yatırımlar Yolda

2020 yılının Aroma için yatırımlar yılı olduğunu söyleyen Aroma Genel Müdürü Sefer Kılınç ise “Önümüzdeki aylarda, 2020 yılının ilk yeniliği olan Aroma Sa-de’yi çeşitlendirmenin yanı sıra, başta su kategorisinde olmak üzere, içecek sektörünün farklı alanlarında, yeni ve inovatif ürünlerle tüketicilerimizin karşısına çıkacağız. Sektörümüzü yeni kategorilerle tanıştırarak önünü açacağız. Şimdiden müjdelemek isterim ki, 2020’nin ilk yarısında, Aroma Sa-de dışında, pazarda olmayan üç farklı ürünü daha tüketicilerimizin beğenisine sunacağız” diyerek bu amaçla hat ve makine yatırımı yaptıklarını da belirtti.

Meyve suyu pazarının önemli oyuncularından olan Aroma, Aroma Sa-de ile yarattığı yeni nesil içecek pazarını genişleterek 2020 yılında yüzde 30 büyümeyi hedefliyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi