Boyner, Yeni Ürün ve Hizmetleriyle Müşteri Deneyimi Temelli bir Stratejiye Odaklanıyor


Boyner Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Eren Çamurdan, yeni nesil tasarımıyla fark yaratan Boyner Metropol İstanbul mağazasında medya mensuplarıyla bir araya geldi. Açıklamalarında, değişen tüketici alışkanlıkları ve sektörün dönüşümü doğrultusunda Boyner'in yenilikçi hizmetlerini ve hedeflerini paylaşan Çamurdan; perakende sektörüne yeni bir soluk getirirken, müşterilerin hayatına değer katacak projeleri hayata geçireceklerini ifade etti.

“İlk kez hiç kullanılmamasını dileyerek bir ürün yaptık”

Ürün ve hizmetleri geliştirirken müşterilerin beklentilerini dikkate aldıklarını, bu kez müşterilerin en büyük kaygısını düşünerek yola çıktıklarını belirten Eren Çamurdan, Boyner olarak “Hazırlıklı olun, hayata tutunun" sloganıyla 3 farklı deprem çantası hazırladıklarını ve çantaları maliyetine müşterilerine sunduklarını açıkladı. Çamurdan, “İlk kez hiç kullanılmamasını dileyerek bir ürün yaptık” diyerek, şunları söyledi: “İstanbul'da geçtiğimiz Eylül ayında meydana gelen depremin ardından herkes bir deprem çantası nasıl hazırlanır sorusunun cevabını araştırmaya, sağdan soldan topladıklarıyla bir hazırlık yapmaya başladı. Fakat kendi çabamızla oluşturacağımız bir deprem çantasında mutlaka eksikler olacağını fark ettik. Depreme hazırlık konusunda elimizi taşın altına koyuyoruz. Uzman danışmanlar eşliğinde bir deprem anında ve sonrasında kişinin temel ihtiyaçlarını karşılayacak farklı içeriklerde 3 deprem çantası hazırladık. Özellikle deprem bölgelerinde ve tüm Türkiye’de, afet ve acil durum kiti olmayan kalmasın istiyoruz.”

“Deprem çantalarını müşterilerimize, maliyetine sunuyoruz”

Çantaların içeriği hakkında da bilgi veren Çamurdan, sözlerine şöyle devam etti: “Deprem gibi doğal afette temel ihtiyaçları pratik bir şekilde karşılayabilmeye yardımcı olacak kitler, sektörde ilk kez bu kadar detaylı bir şekilde hazırlandı. 24 saat, 48 saat ve 72 saat süreler için tüm yaşamsal ihtiyaçlarımızı karşılayabilecek malzemelerden oluşan çantaların içinde Yemek Seti, İlk Yardım Seti, Hijyen Seti ve Afet Seti bulunuyor. Özel teknolojiyle hazırlanan ve en az iki yıl dayanıklı gıda malzemelerinden oluşan yemek seti, acil bir durumda ihtiyaç duyulacak kalori hesabı yapılarak hazırlandı. Sette yemekleri ısıtma imkânı sunan özel alevsiz ısıtıcı dahi var. İlk yardım setinde acil bir durumda yaralanmalara karşı ilk müdahale için gerekli tüm malzemeler bulunuyor. Afet setinde ise el ve vücut ısıtıcılarından battaniyeye, kafa fenerinden gözleri toz ve darbelere karşı korumak için gözlüğe birçok ince detay var.” Çamurdan, bu projeyi bir ticari faaliyet olarak değil, toplumsal bir fayda yaratmak amacıyla yaptıklarını ve Boyner mağazalarındaki özel bölümlerle depreme hazırlıklı olma bilincini sürekli gündemde tutacaklarını sözlerine ekledi.

Eve teslimat hizmeti ile rakip mağazaların poşetleri de evlere taşınacak

Boyner Büyük Mağazacılık Genel Müdürü Eren Çamurdan’ın açıkladığı bir başka yenilikçi hizmet ise mağazalardan eve paket teslimatı oldu. Bu hizmet kapsamında, e-ticaret dünyasından alıştığımız eve paket teslimatı hizmetinden, mağazadan alışveriş yapan müşterilerin de yararlanmasını sağladıklarını belirten Çamurdan, “Online dünyada olan bir alışkanlığı, offline alışveriş dünyasına taşıyoruz” diyerek şunları söyledi: “Hayatın yoğun temposu içerisinde müşterilerimize kolaylık sağlamak istiyoruz. İster Boyner’den ister rakiplerimizden yapılsın, Türkiye’de ilk kez marka ayırt etmeden mağazadan eve paket teslimatı hizmetine başlıyoruz. Bu anlamda rakiplerimizin ürünlerini de taşıyarak sektörde bir tabuyu yıkmış oluyoruz. AVM içinden, herhangi başka bir mağazadan alışveriş yapan bir tüketici de eve paket teslimatı hizmetimizden yararlanabilecek. İlk olarak İstanbul’da 10 mağazada başlattığımız bu hizmetimizi diğer mağaza ve şehirlere de yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Bu projemizin devamı olarak bir sonraki etapta müşterilerimizin aldıkları hediyeleri, arzu ederlerse özel tasarımlı kutularla verecekleri adrese teslim edeceğiz.” Eve teslim hizmetinden, hizmetin geçerli olduğu mağazalarda 99 TL ve üzeri alışveriş yapan tüm müşteriler faydalanabilecek. Hizmetin 2020 yılı sonuna kadar büyükşehirlerdeki 60’ın üzerinde mağazada faaliyete geçmesi hedefleniyor.

Gençlere ve sanata destek

Boyner, en çok tercih edilen hediye destinasyonu olmasından yola çıkarak sanatı ve gençleri destekleyen bir projeye de imza atıyor. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Grafik Tasarım Bölümü öğrencileri, yılbaşı alışverişinin yoğunlaştığı bu dönemde kullanılmak üzere Boyner için hediye kutuları tasarladı. Birbirinden yetenekli 5 tasarımcı öğrenci "hayal", "umut", “coşku”, “mutluluk”, “paylaşma” gibi kavramlardan yola çıkarak tasarımlar yarattı. Proje kapsamında satılacak bu hediye kutuları ile Mimar Sinan Güzel Sanatlar Üniversitesi’ne ve tasarımların sahibi öğrencilere destek olduklarını belirten Eren Çamurdan, "Bu özel hediye kutularının başta tasarımı yapan öğrenciler olmak üzere hayallerinin peşinde koşan herkese umut vermesini diliyoruz. Müşterilerimiz sevdikleri için alacakları yılbaşı hediyeleri için bu güzel hediye kutularını tercih ederek hem sevdiklerini sevindirecek hem de pırıl pırıl gençlere destek olacak. Yeni hediye kutularımızı kimse atmaya kıyamayacak!" dedi. Tasarım kutuların satışına ise yıl boyunca devam edilecek.

2020’de 12 yeni mağaza açılacak

Boyner’in 38 ilde toplam 112 mağaza ve 270 bin metrekareye ulaşan satış alanı ile Türkiye’nin lider mağaza zinciri olduğunu belirten Eren Çamurdan, 2019 yılında farklı illerde 7 mağaza açtıklarını söyledi. Müşteri deneyimi ve mutluluk odaklı yeni mağaza konseptinin de çok beğenildiğini vurgulayan Çamurdan, “Yeni mağaza konseptimizin müşterilerimizin konfor ve rahatlığını ön planda tutmasından dolayı müşterilerimiz mağaza içinde %25 oranında daha fazla vakit geçiriyor. Sepet ortalaması da buna bağlı olarak %20 oranında artıyor” dedi. Çamurdan ayrıca yeni mağaza yatırımlarına devam edeceklerini ve 2020’de 12 yeni mağaza açacaklarını söyledi.

“E-ticarette %95 büyüdük”

Boyner’in e-ticaret operasyonu hakkında da bilgi veren Eren Çamurdan, bu alandaki başarılarını ise şu ifadelerle anlattı: “E-ticaret platformumuz boyner.com.tr tarafında, bir önceki seneye göre satışlarımızı %95 gibi büyük bir oranda artırma başarısı gösterdik. Boyner mobil uygulamamız ise 3,2 milyon kez indirildi. E-ticaret Türkiye’de toplam perakende sektöründen henüz %5’in üzerinde bir pay alırken Boyner’de bu oran %9 seviyesine ulaşmış durumda. Geçtiğimiz Kasım ayında bu oran %12’ye çıktı. Önümüzdeki 2 yıl içinde bu payın %15’e gelmesini hedefliyoruz. Yaptığımız yenilikçi uygulamalarla e-ticaret ile mağazaların ideal entegrasyonunu sağlamak için önemli adımlar atıyoruz.”

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi