Mavi, Yeni Marka Stratejisi All Blue ile Sürdürülebilir bir Büyüme Hedefliyor


Mavi, yeni global marka stratejisi All Blue’yu İstanbul ile birlikte New York, Berlin ve Vancouver’da tanıttı. All Blue stratejisini “kaliteyle sürdürülebilir büyüme” üzerine kuran şirket; İnsan, İnovasyon, Dinamizm ve Doğa’dan güç alan değerleriyle markasını geleceğe taşıyor. Bu strateji, aynı zamanda Mavi’nin denime olan tutkusuyla yarattığı doğaya saygılı yepyeni All Blue Koleksiyonu’na da hayat veriyor.

Serenay Sarıkaya’nın sözcüsü olduğu doğaya ve insana saygılı, özü denimden başlayan ve Mavi kalitesiyle şekillenen All Blue, markanın bugüne kadarki en sürdürülebilir koleksiyonu olma özelliği taşıyor. Koleksiyonundaki denimler inovatif tekniklerle daha az su kullanılarak, daha az enerji harcanarak ve işlem görmeden üretiliyor. Aynı zamanda koleksiyondaki her jean %100 vegan olma özelliği taşıyor ve hiçbir hayvansal malzeme kullanılmıyor. All Blue koleksiyonundaki her parça Mavi’nin doğaya sevgisini farklı bir şekilde yansıtıyor. Jean’lerin kumaşları geri dönüştürülmüş pamuk, organik pamuk ve yeniden hayat bulmuş malzemeler içeriyor.

Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz global All Blue stratejisi ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Kalbi denim ile atan ve dünyanın en iyi, en inovatif jean’lerini geliştirmek için tutkuyla çalışan bir markayız. Mavi’nin sürdürülebilir büyümesinin ardındaki en temel değer olan kalite odaklılık bizim için sadece ürünle sınırlı değil. İnsana olan saygısıyla, inovasyon tutkusuyla, hep veriye ve verimliliğe dayalı iş yapış şekilleriyle markamızı geleceğe taşıyor, yaptığımız her işe Mavi kalitesini katıyoruz. Şimdi bu anlayış, hem global marka stratejimiz All Blue’ya hem de doğaya saygılı ürünlerden oluşan yepyeni bir koleksiyona hayat veriyor.

Mavi uzun yıllardır verimli kaynak kullanımını benimsiyor. Jean üretiminde stratejik partnerimiz Erak ile birlikte geçen yıla göre %62 daha az su, %28 daha az enerji kullandık. Denim üretiminin %49’unu da lazer ve sürdürülebilir yıkama işlemleri ile gerçekleştirdik. Her yıl daha iyisini yapmak için aynı heyecanla çalışmaya devam ediyoruz.”

Mavi yılda 1 milyon yeni müşteri kazanıyor

“Türkiye’de sektörün lider CRM programı Kartuş ile 5.5 milyonu son 2 yılda aktif olmak üzere toplam 7.7 milyon müşteriye ulaştıklarını vurgulayan Yavuz sözlerine şöyle devam etti: “Her yıl yüzde 65’i 35 yaş altı olmak üzere, 1 milyonun üzerinde yeni müşteri kazanma hedefini 2019’da da gerçekleştireceğiz. Yılda 10 milyon jeans satan bir marka olarak, müşterimizi her zaman en kaliteli ve en yenilikçi ürünlerle buluşturmaya devam ediyoruz. Son teknolojinin kullanıldığı Mavi Black Pro ve Serenay X Mavi Icon gibi özel koleksiyonlar Mavi’ye hem yeni hem de genç müşteriler kazandırmada çok etkili.”

Dünyada jean üretiminin merkezi Türkiye

Türkiye’nin denim kumaşı ve blue jean üretiminde; AR-GE yatırımları, inovasyon ve teknoloji geliştirme konusunda dünyada rakipsiz konuma yükseldiğine dikkat çeken Yavuz, Mavi’de jean üretiminin %100 Türk üreticilerle gerçekleştirildiğini ve üretimi Çerkezköy’den, Bartın’a, Kayseri’den İnegöl, Mardin ve Malatya’ya kadar tüm Türkiye’ye yaydıklarını da dile getirdi.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi