OPPO, Türkiye’deki Çağrı Merkezini Hizmete Açtı


OPPO, müşterilerine daha hızlı ve kapsamlı çözümler sunabilmek için şimdiye kadar global ofisinden destek alarak verdiği çağrı merkezi hizmetini Türkiye’ye taşıdı. Çağrı merkezi hizmeti kapsamında kullanıcılara; garanti kontrolü, kullanım özellikleri, menü desteği, basit sorunların servise gitmeden telefon hattı üzerinden çözülmesi, teknik destek, teknik servis yönlendirmesi ve teknik servislerde çıkabilecek sorunlar sonrasında servislerle görüşerek çözümlerin organize edilmesi gibi hizmetler sunulacak.

Kullanıcılar OPPO Türkiye Çağrı Merkezi’ne 0850 433 67 76 numaralı hattan ulaşabilecek. Pazartesi/Cumartesi 09.00-18.00 saatleri arasında hizmete verecek olan OPPO Türkiye Çağrı Merkezi, şehir içi konuşma tarifesinden ücretlendirilecek.

Hizmet anlayışları ile müşterilerinin kalbini fethetmek ve daha iyi bir müşteri deneyimi sunmak için OPPO Türkiye Çağrı Merkezi’ni hayata geçirdiklerini ifade eden OPPO Türkiye Genel Müdürü Weijian Zhou şunları söyledi: “OPPO olarak bu yılın başında adım attığımız Türkiye pazarında gördüğümüz ilgiden çok memnunuz. Yatırımlarımıza devam ederek, en sevilen markalar arasına adımızı yazdırmayı hedefliyoruz. Kullanıcı deneyiminde fark yaratan bir çağrı merkezi hizmeti büyük önem taşıyor. OPPO olarak, samimi bir yaklaşım felsefesi ile müşterilerimizin sorunlarıyla çok yakından ilgileneceğiz.”

Çağrı merkezi hizmeti için 80 ülkede 350 çağrı merkeziyle, 265 farklı dil ve lehçede hizmet sunan Teleperformance Grup ile iş birliği yapan OPPO,satış sonrası servis ağını ise Genpa, Kvk ve Ouno AŞ iş birlikleri ile Türkiye’de toplam 7 bölgede ve 20 noktada sürdürüyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi