OPPO, FC Barcelona ile Olan Üç Yıllık İş Birliğini Yeniledi.


OPPO ve FC Barcelona, yol arkadaşlığına devam ediyor. Çin menşeli bir marka ile dünyaca ünlü bir Avrupa futbol kulübü arasında imzalanan başarılı ortaklık anlaşması yeni bir döneme başladı. Yenilenen iş ortaklığı kapsamında stadyum içi tabela konumlamasının yanı sıra, eğitim kampları, hayranlar için atölye çalışmaları, taraftarların katılabileceği yaratıcı çevrimiçi ve çevrimdışı etkinlikler yapılacak.

OPPO Uluslararası Yurtdışı Başkan Yardımcısı Alen Wu konu hakkında şunları söyledi: “FC Barcelona ile olan iş birliğimizi devam ettirmekten gurur duyuyoruz. Yaptığımız anlaşma, Barça'nın neden bir kulüpten daha fazlası olduğunu ve OPPO'nun neden bir akıllı telefon şirketinden daha fazla anlamlar taşıdığını gözler önüne seriyor. İspanya’da ve Avrupa pazarında büyüme hedefiyle müşterilerimizle güçlü bağlar kurmak istiyoruz.”

OPPO Global Pazarlama Direktörü Derek Sun ise “İş birliği kapsamında yapacağımız çalışmalarla, Barça hayranlarına ilham vermeyi, onları kulübe ve OPPO ürünlerine daha yakın hale getirmeyi hedefliyoruz. İki tarafın da ortak tutku, yaratıcılık, yenilik ve mükemmellik değerlerini artıracak çalışmalar yapacağız” dedi.

Her iki organizasyonun da felsefeleri yenilenen ortaklık ile daha da belirginleşiyor. Barcelona'nın dünyaca ünlü “güzel oyun" tutkusu futbolu bir sanata dönüştürürken, aynı şekilde OPPO da kullanıcıların yaratıcılığını açığa çıkaran üstün cihazlar aracılığıyla insanların hayatlarında güzellik yaratmayı hedefliyor. Her iki ortak da, yeniliklere ve mükemmelliğe yayılan değerleri paylaşıyor. OPPO, 5G ve yapay zekâ gibi teknolojileri, teknoloji inovasyonunu ve araştırma kabiliyetlerini geliştirmek için dünya çapında enstitüler açarken, Barcelona da futbol sahasında yeni teknolojilerin kullanılmasını araştıran Barça İnovasyon Merkezi'ni hayata geçiriyor. Camp Nou anlaşma sayesinde, 5G kapsama alanındaki Avrupa'da ilk stadyum haline geliyor; böylece bu ikonik stadyum taraftarlara daha sürükleyici bir deneyim sunma kabiliyetine kavuşuyor.

Dünyanın en büyük beşinci akıllı telefonu markası olan OPPO, dünya çapında 40'tan fazla pazarda faaliyet gösteriyor ve Avrupa'nın en gözde akıllı telefon markası olmayı hedefliyor. Barça’nın dünya genelinde 200 milyondan fazla taraftarına ulaşmayı başaran OPPO, söz konusu iş ortaklığını farklı pazarlarda markalaşma stratejisinin kritik bir unsuru olarak görüyor.

OPPO sporu destekliyor

OPPO ve FC Barcelona’nın ​​2015 yılında başlattıkları ortaklık, bir Çinli marka ile bir Avrupa futbol kulübü arasındaki ilk derinlemesine işbirliği oldu. OPPO, “Smartphone'un Şampiyonu” sloganı altında aynı yıl R7 Plus'ın“FC Barcelona Sürümü”nü yayınladı. Bu ilk başarının ardından OPPO’dan sınırlı sayıda, R7 Plus (2015), R9 (2016), F3 (2017) ve R11 Plus (2017) cihazları geldi. Ayrıca TV reklamları, stadyum LED işaretleri ve fan buluşmasını içeren bir dizi aksiyon ve etkinlik yapıldı. Hem online platformda hem hayatın içinde mucizevi anlar yaratma hedefi olan OPPO'nun 2016'da yaptığı “Pass it on” kampanyası da yoğun ilgi gördü. Maçlarda futbolcuların en yaratıcı top becerilerinin fotoğrafını çeken taraftarlar, hayranı oldukları futbolcularla buluşma fırsatı yakaladı.

Stratejik olarak sporu destekleyen OPPO, İngiltere'deki Wimbledon Tenis Turnuvası'nın ilk Asya sponsoru. Fransa’daki bir diğer prestijli tenis turnuvası Roland-Garros’un da ilk Çin sponsoru olan OPPO, Hindistan Ulusal Kriket Takımı'nı da destekliyor. OPPO spor organizasyonları ve kulüplerle iş birliği yaparak, genç ve yenilikçi teknolojisini dünya çapında sporseverlerle buluşturuyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi