EuroLeague Devotion Pazarlama Gümüş Ödülü Anadolu Efes’in Oldu


Sportif başarıları, pazarlama faaliyetleri, kurumsal sosyal sorumluluk projeleri ve iletişim çalışmaları ile Türkiye’de basketbolun sevilmesini sağlayan Anadolu Efes, bir kez daha uluslararası bir başarı kazandı. Anadolu Efes, Turkish Airlines EuroLeague’den 16 ve EuroCup’tan 24 takım olmak üzere 40 takımın pazarlama faaliyetlerinin değerlendirmeye alındığı EuroLeague Devotion Ödülleri’nde Gümüş Ödül kazandı.

EuroLeague Devotion Pazarlama Ödülü’nü kazanan ilk ve tek Türk takımı olan Anadolu Efes, EuroLeague tarihinde altın ödülü üç kez kazanan (2010,2013 ve 2017 yıllarında) iki takımdan biri olma ayrıcalığını da devam ettiriyor.

“Türk basketbolu için çok önemli bir başarı”

Anadolu Efes Spor Kulübü Pazarlama ve Kurumsal İlişkiler Müdürü Gökçe Dayı ödül ile ilgili görüşlerini şu şekilde aktardı: “Anadolu Efes Spor Kulübü olarak 2018-2019 sezonunda hem sportif sonuçlar hem de pazarlama faaliyetleri açısından çok başarılı bir sezon geçirdik. Bu başarıları, EuroLeague Devotion Pazarlama Gümüş Ödülü ile sürdürmek, bizim için gurur verici. Altın ödülü en çok kazanan iki takımdan biri olmayı da sürdürüyoruz. Bu ödül ile Türk basketbolunun marka değerini ve bilinirliğini bir kez daha artırdığımıza inanıyoruz. Elde ettiğimiz bu başarıda kulüp görevlilerimizin olduğu kadar taraftarlarımızın da büyük emeği vardı. Emeği geçen herkese ve özellikle taraftarlarımıza çok teşekkür ediyoruz. Taraftarlarımızı, bu başarıları sürdürmek için 2019-2020 sezonundaki tüm maçlarımıza bekliyoruz.”

Anadolu Efes, tribün doluluğunu %125 artırdı

Anadolu Efes Spor Kulübü’nün yeni logosu ile başladığı 2018-2019 sezonu boyunca gerçekleştirdiği pazarlama faaliyetleri ve #BenimYerimBurası iletişim stratejisinin tribün doluluğuna büyük etkisi oldu. Bir önceki sezona göre tribün doluluğunu %125 artıran Anadolu Efes, Turkish Airlines EuroLeague ve Tahincioğlu Basketbol Süper Ligi’nde ev sahibi olduğu pek çok maçı kapalı gişe oynadı. Yine bir önceki sezona göre kombine satışlarında %238 artış başarısı yakalayan Anadolu Efes, iletişim platformlarında da büyük başarı elde etti. 2018-2019 sezonu boyunca tüm platformlarda basketbolseverlerden büyük destek alan Anadolu Efes, 2019-2020 sezonunda da taraftarlarını #BenimYerimBurası demeye çağırıyor.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER