Lezita’nın Yenilenen İmajı Tüketici ile Buluşuyor


Türkiye piliç eti pazarında ilk beş, ileri işlenmiş yenilikçi ürünler pazarında ilk iki oyuncudan biri olan, küresel standartlarda yerli üretim yapan ve Abalıoğlu’nun yem sektöründeki 50 yıllık tecrübesinden aldığı güçle Türkiye’nin en önemli piliç eti üreticilerinden biri olarak faaliyet gösteren Lezita, besleyici ve protein değeri yüksek piliç ürünlerini daha ulaşılabilir kılmak için çalışmalarını yenilikçi bakış açısıyla sürdürüyor.

İnsanların şehir hayatında, özellikle zamansızlık, sağlıksız alternatifler ve yüksek fiyatlar nedeniyle iyi beslenmeye her zamankinden daha çok ihtiyaç duymasından yola çıkan Lezita, pratik çözümlerle de iyi beslenebilineceğini vurgulamak hedefiyle marka sloganını “İyi Besler Bizi” olarak belirledi.

Yapılan yenilik sonrasında “İyi Besler Bizi” sloganı Lezita logosuna eklendi. Markanın kurumsal kimliğinde daha önce öne çıkan yeşil renk, yerini Lezita’nın sektördeki gücünü, yenilikçi yapısını, tüketiciyle yakınlığını vurgulayan kırmızı renge bıraktı. Lezita ayrıca kurumsal kimliğine modern ve yenilikçi iş yapış tarzı ile besleyici ürünlerini temsil eden bir piliç ikonu ekledi. Yeni kurumsal kimlik Lezita ambalajlarına da yansıtılırken, bu ambalaj değişikliği tüm ürün gruplarında gerçekleştirildi.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi