Türkiye’nin En İtibarlı "Şirketleri" Açıklanıyor!


Türkiye'de bugüne kadar gerçekleştirilen en büyük ve en kapsamlı itibar yönetimi araştırması "RepMan Türkiye İtibar Ligi" 17 Mayıs Cuma günü Maslak Orjin'de düzenlenecek etkinlikle açıklanıyor. 17 farklı sektörde toplam 155 şirketin değerlendirildiği araştırma sonucunda sadece 36 şirket uluslararası kriterleri karşılayarak RepMan Türkiye İtibar Ligi'ne girebildi.

Kurum itibarı, sektörler üstü bir kavram olarak yönetim performansı ile ilişkilendiriliyor. Bir sektörün içinde "çok itibarlı olmanın" iş dünyası genelindeki rekabette anlamlı bir fark yaratmadığı hareketinden yola çıkan RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi, gerçekleştirdiği araştırmada 17 farklı sektörde faaliyet gösteren toplam 155 şirketin itibar yönetimi performansını ölçümledi. Türkiye'nin ilk itibar yönetimi ölçüm modeli olan RepMan RMS (Reputation Management Score) ile gerçekleştirilen araştırma sonuçlarının analizinde 0-100 performans aralığında "70" ve üzeri skor alan şirketler "RepMan Türkiye İtibar Ligi'ni" oluşturdu. RepMan Türkiye İtibar Ligi'ne giren 36 şirkete başarı sertifikaları 17 Mayıs 2019 tarihinde Maslak Orjin'de gerçekleştirilecek Zirve'de takdim edilecek.

Türkiye halk geneli nezdinde, elektronik ortamda online anket doldurma yöntemi uygulanarak, Ocak-Şubat 2019 döneminde 18 yaş ve üzeri 13.744 kişi ile gerçekleştirilen araştırmada, 17 sektörü temsil eden 155 şirketin her biri için itibar yönetimi performansını oluşturan 7 ana boyut, boyutları oluşturan 12 detay performans kriteri ve itibarın etkilediği iş sonuçları değerlendirildi. Ayrıca araştırmada her sektör için tüketici genel davranışları ve itibara yönelik trendler de sorgulandı. 17 Mayıs 2019'da Orjin Maslak'ta gerçekleştirilecek zirvede ayrıca RepMan Lig Masası katılımcıları ile hem sonuçlar değerlendirilecek hem de "İtibar şirketlerin finansallarını nasıl etkiliyor? Şirketler daha etkin itibar yönetimi nasıl yapabilirler? sorularının cevapları aranacak.

Bu yıl konuşmacılar arasında Nuran Aksu Zenna Kurumsal Marka Araştırmaları A.Ş. Kurucusu, Tayfun Bayazıt - Marsh & Mclennan Companies, Inc., Barış Doğru - Eko IQ Genel Yayın Yönetmeni, Bülent Fidan - Marka Konseyi Başkanı, Prof. Dr. Haluk Gürgen - Bahçeşehir Üniversitesi Öğretim Üyesi, Salim Kadıbeşegil - Repman İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucu Başkanı, Prof. Dr. Ceyhan Kandemir - İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Radyo Televizyon Anabilim Dalı Başkanı, R. Ertuğrul Onur - TEİD 2017-2019 Dönemi Yönetim Kurulu Asıl Üyesi/Coca Cola İçecek Hukuk Baş Müşaviri, Oya Özarslan - Uluslararası Şeffaflık Derneği Başkanı, Esra Şengülen - İletişim Danışmanları Derneği Başkanı, Şeyda Taluk - Siyasal İletişim Uzmanı, Eğitmen Mentor ve Yazar, Feyyaz Ünal - Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği Başkanı ve Şule Yücebıyık - Kurumsal İletişimciler Derneği Başkanı yer alacak.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi