SHERPA Kendi Yönetim Deneyimini de Yeniden Tasarlıyor


6. kuruluş yılını kutlayan SHERPA, “Tasarım, kullanıcının etkileşime geçtiği sistem arayüzlerini tasarlamak değil, probleme çözüm tasarlamaktır.” mottosuyla giriş yaptığı Türkiye UX Pazarı’nda beyaz eşya ve küçük ev aletlerindeki gömülü sistemlerden mobil uygulamalara ve web sitelerine kadar geniş bir yelpazede deneyim tasarlıyor. SHERPA, ilk defa denenen hizmet aboneliği temelli inovatif iş modellerinden (DaaS: Design as a Service), şeffaflığı radikal seviyelere çeken insan kaynakları yönetim uygulamalarına (SHERPA Handbook) kadar çok farklı alanlarda gerçekleştirdiği deneyim tasarımı projelerine, bu kez kendi organizasyon yönetim sistemi için yaptığı tasarımla devam ediyor. SHERPA’nın artık, gelecek dönem hedeflerine ulaşmasını sağlayacak yeni bir yönetim takımı mevcut: SHERPA