Getir, Yeni Girişimi “GetirYemek” ile Yemek Siparişi Servisine Başladı


Getir, yeni girişimi “GetirYemek” ile yemek siparişi sektörüne adım attı. Bin ürünü ortalama 10 dakikada kullanıcılarına ulaştıran ve alanında kendini sürekli geliştiren Getir, uygulama içinde yer alan “GetirYemek” seçeneği ile market ürünleri haricinde artık yemek de getiriyor.

GetirYemek’te siparişler birleştirilmiyor ve her bir sipariş ayrı teslimat ile kullanıcısına ulaştırılıyor. Kullanıcılar, yalnızca Getir kuryelerinin getirdiği siparişlerini en kısa sürede teslim alırken, özel izolasyona sahip “Thermobox” sepetlerde taşınan yemekler sıcaklıklarını koruyor. Sipariş durumunun canlı olarak takip edilebildiği uygulamada kullanıcılar, harita üzerinden siparişlerinin kendilerine ne zaman ulaşacağını da anlık olarak izleyebiliyor. 7 Şubat’ta hayata geçen GetirYemek şu anda 1000’in üzerinde restoran ile iş ortağı oldu. 2000 kişilik ekibiyle hizmet veren Getir, yeni girişimiyle 500’ün üzerinde kişiye de istihdam sağladı.

Getir Kurucusu Nazım Salur “GetirYemek” ile ilgili yaptığı açıklamada şunları söyledi: “Dünyada örneği olmayan uygulamamız Getir ile yepyeni bir girişime daha imza attığımız için çok mutluyuz. Halkımıza kaliteli hizmet için her gün daha fazla çalışarak, yemeklerini Getir güvencesi ile 7/24 kullanıcılarımıza ulaştıracağız. Yüzde yüz Türk girişimi olarak halkımıza ve teknolojimize güvenimiz tam. Getir ile daha önce yapılmamış bir sistemi hayata geçirmiştik şimdi 3,5 yıldır uzmanlaştığımız alanda yeni bir girişim ile kullanıcılarımızın hayatını daha da kolaylaştıracağız. Sahip olduğumuz kalite ve güven anlayışıyla zamanla yarışan İstanbulluları 7/24 sıcak yemek ile buluşturacağız. Kullanıcılarımızın tüm ihtiyaçlarına cevap vererek hızımızı yemek alanında da göstermeyi hedefliyoruz. 2018 yılında elde ettiğimiz başarıları 2019 yılında artırıp kullanıcılarımızın memnuniyeti için daha çok çalışacağız. Halkımızın standartlarını yükseltip onları mutlu edebildiğimiz için çok gururluyuz.”

Getir 2018’de neler yaptı?

2018 yılında 5 milyon sipariş ile geçen yıla göre 2.6 kat büyüyen Getir, cirosunu 300 milyon TL’ye yükseltti. 700’ü aşkın motosiklet ve 250 adet araç filosu ile İstanbul nüfusunun %95’i hizmet alanına giren uygulama, bayilik anlaşmalarıyla da istihdam oranını ikiye katladı. 2019 yılında %150 oranında büyüme hedefleyen Getir, cirosunu da 2 kat artırmayı planlıyor.

Getir’in kendi su markası Kuzeyden ile spora olan desteği bu sene de hız kesmedi. Türkiye Basketbol Federasyonu ve basketbol milli takımların yanı sıra Türkiye Voleybol Federasyonu ve voleybol milli takımlara da sponsor olan Kuzeyden, milli sporcularımıza su desteği sağlıyor. Kurulduğu günden bu yana barınak hayvanları için mama bağışlayan Getir, Türkiye’nin dört bir yanında bulunan bakım evleri ve barınaklara dört yılda toplamda 45 ton mama bağışında bulundu. 1-7 Kasım arası farkındalık odaklı sosyal sorumluluk projesi ile dislektikler için tüm kategorilerin isimlerini ve harflerini onların gözünden görmeyi sağlayan Getir, bir günlük “getirmesi” bedellerini de Türkiye Disleksi Vakfına bağışladı. Çanakkale, Evciler Köyü'nde Şehit Osman Özkan İlkokulu’na da kütüphane yapan uygulama, sosyal sorumluluk projelerinde etkin bir şekilde yer aldı.

En çok neler getirdi?

Getir kullanıcıları gece 00.00 ve sabah 06.00 arasında en çok su, ekmek, maden suyu, gazlı içecek ve gofret siparişi verirken erkeklerin %53’ü kadınların da %46’sı Getir kullandı. Vegan ürün alternatiflerinin de bulunduğu uygulamada aktif kullanıcıların yaş ortalaması 25-35 yaş arası.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi