Hepsiburada “Kolay İhracat” Modeliyle Türkiye’deki İşletmeleri Dünya Pazarlarına Açıyor


Hepsiburada, 17 binin üzerindeki iş ortağını yurtdışı pazarlarına açan “Kolay İhracat” modelini hayata geçirdi. Model kapsamında dünyanın neresinde olursa olsun tüm müşteriler, Hepsiburada’nın global web sitesi ve mobil uygulaması üzerinden aradıkları her ürüne ulaşarak bulundukları ülkeden kolayca sipariş verebiliyor. Global sayfa ve uygulama ilk etapta İngilizce ve Arapça dillerinde müşterilerin kullanımına sunuluyor. Ortadoğu ülkelerinde yaşayan müşteriler ülkelerin yerel para birimi ve ödeme sistemleri; diğer ülkelerde yaşayan müşteriler ise ister Avro ister Dolar para biriminde ödeme yapılabiliyor. Hepsiburada’nın attığı bu önemli adım sayesinde, müşteriler öncelikli ülkeler başta olmak üzere kendi ana dilleri, para birimleri ve ödeme sistemlerini kullanarak Hepsiburada’dan alışveriş yapabilecek.

Yerelleşme stratejisi kapsamında, 2019 yılı içinde farklı yerel diller ve para birimlerinde Azerbaycan, Rusya, Ukrayna ve Kuzey Afrika ülkeleri başta olmak üzere online yerel mağazalarını dünyanın dört bir yanındaki müşterilerinin hizmetine sunmaya devam edecek olan Hepsiburada, Kolay İhracat modeliyle, Hepsiburada Pazaryeri iş ortağı olan 17 binden fazla küçük ve orta ölçekli işletmeye, herhangi ekstra bir yatırım, kaynak veya deneyime ihtiyaç duymaksızın Hepsiburada’nın teknoloji ve pazarlama gücünden faydalanarak dünya pazarlarına merhaba deme imkanı sunuyor.

E-ihracat ile Türkiye’nin Ekonomik Kalkınmasına Destek

“Kolay İhracat” modeliyle ilgili değerlendirmede bulunan Hepsiburada Uluslararası Grup Başkanı Emre Ekmekçi, “Türkiye’nin lider e-ticaret platformu olarak tüm yetkinlik ve tecrübemizi “Kolay İhracat” modeliyle işletmelere sunarak onları birer küresel oyuncu haline getirmeyi arzu ediyoruz. Bu model kapsamında işletmeler için çeşitli çözümler sunuyor, dünya pazarlarında başarılı olabilmeleri için onlara gerekli tüm araçları sağlıyoruz. Bu sayede Türk markaları dünya pazarlarında daha çok yer almaya başlayacak. Yerli ve milli ürünlerimize dünyanın her yerinden daha kolay ulaşılabilecek, bir yandan Türk kalitesini tüm dünya daha yakından görürken, öte yandan da ülkemize giren döviz miktarı artacak. Türk işletmeleri yurt dışı pazarlarına açılarak hem işlerini büyütecek hem de ekosistem ve ekonomimize katkı sağlayacak.” dedi.

Türkiye’nin, 2023 yılı 350 milyar TL’lik e-ticaret hedefi içerisinde e-ihracat payının yaklaşık 70 milyar TL büyüklüğe ulaşacağını tahmin ettiklerini kaydeden Ekmekçi, “Türkiye’de e-ticaretin lideri ve dijital dönüşümün öncüsü Hepsiburada olarak, ülkemizin ticaret hedefleri paralelinde bu hacme ulaşmada önemli etkiyi yapmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz.” diyerek sözlerini tamamladı.

Türkiye’de “işletmeden tüketiciye” e-ihracatta bir ilk olan “Kolay İhracat” modelinden Hepsiburada’nın Pazaryerindeki tüm işletmeler faydalanabiliyor. Hepsiburada; yerel pazarlarda ihracat yapabilmek için gereken ürün geliştirilmesi, konumlandırılması, pazarlama faaliyetleri, lojistik ve gümrük hizmetleri, dil desteği, tahsilat ve ödeme sistemleri gibi onlarca konuda gereken bilgi ve deneyimi işletmeler için seferber ediyor. İşletmelerin, ekstra efora gerek kalmadan yurtdışı pazarlara da merhaba diyebilmesi için Hepsiburada’nın iş ortağı olmaları yeterli.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi