Milka, Türkiye Kayak Federasyonu ve Milli Takımlar Ana Sponsoru Oldu


Mondelez International Türkiye’nin markası Milka, Türkiye Kayak Federasyonu ve Milli Takımlar ana sponsorluğuna imza attı. Türkiye’de kayak sporunun yaygınlaşmasını, sevdirilmesini ve geliştirilmesini amaçlayan Milka, “Geleceğin Kayak Milli Takımı’na Destek Olma” hedefiyle yola çıkıyor.

Türkiye Kayak Federasyonu’nun yer alacağı 44 ulusal, 24 uluslararası organizasyon olmak üzere toplamda gerçekleşecek 68 yarışmada ana sponsor olacak Milka’ya herkes Milka markalı ürünlerden satın alarak destek olabilecek. Anlaşma süresince satılan her Milka ile Türk kayağının gelişimi için federasyona ve milli takımlara katkı sağlanacak.

"TKF ile Türkiye’deki kayak sporu adına büyük önem taşıyan bir birlikteliğe imza atıyoruz."

Mondelez International Türkiye Genel Müdürü İhsan Karagöz konu ile ilgili yaptığı açıklamada, Milka’nın uzun yıllardır uluslararası arenada kayak sporuna verdiği desteğe değinerek şunları söyledi:

"Spora ve sporcuya destek hem kurumumuzun hem de markalarımızın tüm dünyada önem verdiği misyonlar arasında yer alıyor. Biz bu desteği Mondelez International Türkiye çatısı altında da devam ettirmek istedik ve Türkiye Kayak Federasyonu‘yla bir araya geldik. Milka, 2019 sezonu itibarıyla Türkiye Kayak Federasyonu ve Milli takımların ana sponsorluğunu üstlenmiştir. Türkiye’de ilk kez gerçekleştirdiğimiz, kayak sporunun yaygınlaşması, sevdirilmesi ve geleceğin sporcularının yetişmesi adına attığımız bu adımla ‘Geleceğin Kayak Milli Takımı‘na destek olma’ hedefiyle yola çıkıyoruz. Bundan böyle, Türkiye’de kayağı daha çok seven gençler yaratmak, kayak sporuna gönül vermiş sporculara daha geniş imkanlar sağlamak için tüm gücümüzle çalışacağız. Bu sezon itibarıyla, anlaşma süresince satılan her Milka çikolata Türkiye Kayak Federasyonu’na ve milli sporcularımıza destek olarak yansıyacak. Böylelikle yalnızca biz değil tüm Milka severler bu sponsorluğun, bir parçası haline gelecek"

"Dünyada Kayak branşının en büyük destekçisi Milka ile Türkiye’de kayak sporunun gelişmesi için yaptığımız iş birliğinden büyük heyecan duyuyoruz.“ diyen Türkiye Kayak Federasyonu Başkanı Ali Oto ise Türkiye Kayak Federasyonu olarak yeniden bir yapılanma içerisinde olduklarını belirterek sözlerine şöyle devam etti: “Her geçen gün büyüyen bir camiayız. Yıllardır federasyonumuza en büyük sponsor desteğini veren Spor Toto ve sponsorlarımız arasına dahil olan Milka'nın da destekleri ile kayak branşımızı daha iyi seviyelere taşıyacağımıza yürekten inanıyorum. Federasyonumuz adına büyük önem taşıdığına inandığımız bu birlikteliğin camiamıza hayırlı olmasını diliyor saygılarımı sunuyorum."

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi