25 X 365 X 1440 = Sen Yap Diye


Turkcell 25. yılını mutevazı ve başarılı bir lider olarak kutlayan yeni filmiyle duyuruyor. Kaan Terzioğlu'nun söylemiyle 1440 dakika müşterinin hizmetinde olmayı görev edinen, lider ve dünyanın ilk dijital operatörü unvanıyla 25. yılına ulaşan Turkcell, "Sen Yap Diye" sloganıyla, yine müşterisinin başarısına destek oluyor. Sadece müşterisinin değil "herkesin" başarmasına ve anılarını sonsuzlaştırmasına... (1440, birgün içindeki dakika sayısı, yani Turkcell'in kesintisiz hizmet süresi)

25. yıl lansmanı ile ilgili kampanyayı yaratan Turkcell Marka ve Pazarlama İletişimi Direktörü Ahmet Yaman'ın açıklamasında, yine markanın vizyonu ortaya konuyor.

‘Sen Yap Diye’ sloganı nasıl çıktı?

Turkcell’in 25 yıllık başarısını özetleyen felsefemiz; ‘yap’an olmak…

Turkcell, ilk GSM markası olarak tam çeyrek asırdır Türkiye’nin ve dünyanın telekomünikasyon dönüşümüne liderlik etti. Özellikle son yıllardaki 1440 dakika vizyonu ile teknoloji odaklı altyapı sağlayıcısından hizmet odaklı deneyim sağlayıcısına evrimleşen dünyanın ilk ve tek dijital operatörü oldu.

Türkiye’nin lider operatör markası iken elde ettiğimiz başarılarla yetinmeyip, dünya devlerine kafa tutacak dijital servis ve ürünler tasarlıyoruz. Sunduğumuz dijital ürünler, servisler ve IoT tarafındaki gelişimlerle teknolojinin tüketicimizin hayatındaki yerini ve görevlerini her geçen gün yeniden tanımlıyoruz. Türkiye’nin, tüketicimizin ve elbette markamızın kalkınması için çalışıyor, bir günün 1440 dakikasına her gün daha fazla değer katmayı hedefliyoruz ve bunu 1440 vizyonu diyoruz.

Bu üretken bakış açısını yalnız markamız ve Turkcell müşterileri için değil, ülkemiz, tüm milletimiz ve hatta dünya için tasarlıyoruz. Bizler üreten bir toplumun, hem bireysel hem de genel anlamda önünün açılacağına, ufkunun genişleyeceğine, fırsatlarının artacağına inanıyoruz. Bu yüzden her gün çalışmaya, üretmeye ve yılmadan denemeye devam ediyoruz.

Aslında Turkcell’in 25 yıllık başarısının özeti budur. Yılmadan çalışmak ve ‘yap’maktır. Yaşadığımız büyük dönüşümü buna borçluyuz.

Diğer taraftan bugün Turkcell belki de yaşı olmayan sektörlerden biri olan teknoloji sektörünün dev markalarından biri. Tam bu noktadan hareketle 25. Yıl gibi anlamlı bir yıldönümünde iletişim stratejimizin merkezine yaptığımız bu yolculuğu ve bizi başarıya götüren ‘yap’ felsefesini oturttuk ve ‘yıl’ kavramını değil, ‘yılmamak’, ‘yılmadan yapan olmak’ kavramını sahiplendik. Çünkü 1440 vizyonu ‘yap’maktır, ‘yap’mak ise ilerlemektir…

Bu yaklaşımımız da kampanya söylemimizi belirledi ve ortaya ‘sen yap diye’ sloganı çıktı.

‘Sen Yap Diye’ mesajı ile neyi hedefledik?

Türkiye’nin Turkcell’i olarak ‘yapmak’ kavramını, yine tüm Türkiye’yi etkilemesi açısından bir ayna gibi kullanmak istedik ve iletişim kampanyamızda müşterilerimize ve tüm Türkiye’ye ‘sen yap diye’ mesajı ile seslendik. Çeyrek asırlık başarı hikâyesinin konu edildiği reklam filmimizde sadece müşterilerimize değil tüm Türkiye’ye “Sen Yap Diye” mesajıyla seslenerek hedeflerine varmaları için ne olursa olsun ‘yılmadan’ çalışmalarını söylüyoruz. Yapmak istediklerini yapmaları için Turkcell’in sağladığı birçok servis ve ürünü onlara bir güç oluyoruz.

Bugün kadınlar, Geleceği Yazan Kadınlar sayesinde kod yazmayı öğreniyor, Arıkovanı platformu sayesinde üreten kişiler projelerine yatırım bulabiliyor, Zeka Gücü projesi sayesinde üstün başarılı çocuklarımız teknolojiyi öğreniyor. Her gün birçok girişimci yeni fikirleriyle kapımızı çalıyor. Bu bakış açısını ve yapma özgürlüğünü müşterilerimize aşılamak, onlara örnek olmak ve başarmak yolunda birlikte ilerlemek istiyoruz.

25. Yıl kampanyası kapsamında yıl boyu neler yapacaksınız?

‘Sen Yap Diye’ kavramı bizim hem iş ve hem de marka stratejimizi çok doğru özetleyen bir söylem. Yani aslında tüketicimize aktardığımız bu felsefenin altını dolduran faaliyetler Turkcell olarak zaten yapıyoruz ve yapmaya devam edeceğiz. Hem Turkcell olarak hız kesmeden çalışmaya devam edeceğiz hem de ürettiğimiz teknolojiler ve kaynaklarla insanımızı ve ülkemizi ‘yap’an olması için desteklemeye devam edeceğiz. Turkcell’in 25. Yılında da bu yaklaşımımızı destekleyen özel projelerle müşterilerimizin yanında olacağız.

#senyapdiye reklam filmi prodüksiyon detayları nelerdir?

Turkcell 25. yıl projesinde, kreatif ajansımız Rafineri’nin yönetiminde İspanyol yönetmen duo'su THIS IS FELO’nun genç ve dinamik tarzı ile SparkFilm’in tecrübeli prodüksiyonu bir araya geldi. Ve son olarak bu birlikteliğe İspanyol görüntü yönetmeni Pablo Clemente katıldı.

1,5 aylık titiz bir ön hazırlık ile kendi alanlarında deneyimli 140 kişilik dev ekip ile çekimler zorlu hava şartlarına rağmen sorunsuz bir şekilde tamamlandı. İstanbul’un çeşitli lokasyonlarında 3 gün süren çekim sürecinde salt mekanlarla ince sanat dokunuşlarının buluşması kadraja yansıdı. İyi bir oyuncu seçkisiyle çalışma imkanı yakaladığımız projenin sanat ve styling’inde yönetmenlerimizin renkli kişiliğiyle keyifli bir hale geldi.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER