STRATEJİK PAZARLAMA ve MARKA YÖNETİMİ "MARKA YÖNETİCİLİĞİ UZMANLIK DALI YÜKSEK LİSANS" PRO


Altınbaş Üniversitesi, sektör üniversite işbirliği kapsamında, 30 yıllık pazarlama yönetimi ve marka yönetimi deneyimlerinden oluşan BrandMap Marka Yönetimi Platformuyla bir araya gelerek, iş dünyasına marka yöneticisi yetiştirmek amacıyla MAP olarak adlandırılan, Stratejik Pazarlama ve Marka Yönetimi/Marka Yöneticiliği Uzmanlık Dalı Yüksek Lisans Programı'nı, şirketlerin markaları ile ilgili çalışanlarına yönelik olarak hazırlamışlardır.

KİMLER BAŞVURABİLİR? ● Kurumların pazarlama, satış, pazarlama iletişimi (farklı isimlerdeki alanlar ve alt alanlar), kurumsal iletişim, tasarım ve deneyim gibi markayı yakından ilgilendiren departmanlarında ​en az 3 yıl çalışmış/halen çalışıyor olanlar, ● Reklam, halkla ilişkiler, doğrudan pazarlama iletişimi, dijital ve medya planlama-satınalma ajanslarında müşteri ilişkileri, planlama, yaratıcı departman, etkinlik ve proje yönetimi gibi bölümlerde ​en az 3 yıl çalışmış/çalışıyor olanlar, ● Pazarlama araştırmaları, veri toplama, marka danışmanlığı ve marka değerleme alanlarında e​n az 3 yıl ​çalışmış/çalışıyor olanlar, ● Daha önce bir üniversitede marka, pazarlama, pazarlama iletişimi, iletişim alanlarında bir yüksek lisans programını tamamlamış ve​ en az 2 yıl i​lgili alanlarda bir işte profesyonel olarak çalışmış/çalışıyor olanlar, ● Marka patent ve tescil alanında, marka vekili olarak e​ n az 3 yıl ​çalışmış/halen çalışıyor olanlar.

BAŞVURU NASIL YAPILIR? Program ile ilgili sorularınız için 0 533 545 00 76 ve 0 533 777 34 59 numaralı telefonları arayarak bilgi alabilirsiniz. Başvuru linki: 1 Ekim'den itibaren. http://sbe.altinbas.edu.tr/…/stratejik-pazarlama-ve-m…/+$tr/

PROGRAMA KABUL: 1-10 Ekim tarihleri arası başvuru. 11-12 Ekim mülakat. 15-19 Ekim kayıt.

YÜKSEK LİSANS EĞİTİM SÜRESİ: 3 Yarı Dönem

EĞİTİM YERİ: Altınbaş Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Gayrettepe Esentepe

Programda Yer Alan Kurumlar ve Eğitmenler (Alfabetik)

DPİD / Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği EGD / Ekonomi Gazetecileri Derneği MARKA Konseyi TÜHİD / Türkiye Halkla İlişkiler Derneği BrandFinance Brand Suite İstanbul CurioCity Diyalog Araştırma Mikado Danışmanlık The Others Zenna Danışmanlık

AYTUĞ AKŞAHİN BENGİ VARGÜL ŞEN BERNA ÖZDEMİRKAN BİLGE TERZİOĞLU BÜLENT FİDAN ÇİĞDEM ÖZÜER EMİNE PURA PROF. DR. ERCAN GEGEZ FADİLE PAKSOY FATMANUR ERDOĞAN FULYA DURMUŞ FÜGEN TOKSÜ GONCA KARAKAŞ PROF. DR. GÜLFİDAN BARIŞ GÜVEN BORÇA HAKAN ÖMER GİDER İPEK ÖZGÜDEN MUHTEREM İLGÜNER NURAN AKSU OGÜN DOĞAN AKYOL ONUR YANIK REYHAN ÇELİK SALİM KADIBEŞEGİL SELİM TUNCER SEMA GÜMÜŞ SERDAR KESKİN SERHAN OK SERRA TİTİZ ŞEBNEM TEZCAN TÜLİN TURANLI LEHY UĞUR NALBANTOĞLU UĞUR ÜNAL ÜMİT KARADUMAN DOÇ. DR. VOLKAN EKİN YAKUP BAYRAK

Eğitmen isimlerine ekleme ve eksiltme yapılabilir.

DERSLER:

-Pazarlama Yönetimi Pazarlama kavramının iş dünyasındaki yeri, pazarlama alt alanlarında süreçlerin yönetimi ve pazarlama ile diğer alanların işbirlikleri incelenerek, katılımcıların pazarlama ana alanı içinde bir süreç yönetecekleri öğretilecektir. Pazarlama kavramları, pazarlama tarihi, pazarlama süreci, pazarlama yönetimi ana konularımız.

-Marka Kavramına Giriş Marka ve markalama tarihi ile birlikte günümüzde gelinin iş dünyası yönetim anlayışında kurumsal ve ürün/hizmet markasının farkı, marka kavramının tüm iş süreçlerine etkisi anlatılacaktır.

-Pazarlama Araştırmaları Bir işletmeye dayalı olarak pazarlama araştırması kavramı, alt dalları, pazarlama araştırması oluşturulması, bütçeleme, araştırma okuma-analiz eğitimi verilecektir. Hangi işletme-pazarlama sorununda hangi araştırma ile en verimli ve doğru şekilde veri elde edilir? Araştırma brifi nasıl hazırlanır, araştırma şirketi nasıl değerlendirilir ve seçilir? Bu eğitim, bitirme projesi için uygulamalı ilk adımı oluşturacaktır.

-Bilimsel Araştırma ve Etik Uluslararası araştırma standartlarına uyumlu hareket etme ve araştırmanın tüm süreçlerinde etik kurallar öğretilecektir.

-Stratejik Marka Yönetimi Günümüzde dünyada kurumların en büyük finansal değeri haline gelen marka olgusunun işletme içinde ürün ya da hizmet üzerinde oluşturulması, diğer disiplin ve alanlarla ilişkisinin kurulması, markalama çalışmaları ve markanın işletme bütünlüğünde geleceğe taşınması için marka kimliği, konumlandırma, kişiliği, çağrışım, marka mimarisi ve diğer temel konular öğrencilere aktarılacaktır. Bu ders aynı zamanda pazarlama araştırması dersindeki proje araştırmasının uygulamalı devamı olacak ve katılımcılar bu derste projelerinin temel alt uygulamalarını gerçekleştireceklerdir.

-Tüketici Davranışları Bireyde tutumların oluşumu, ardından tutumların davranışların oluşumuna katkısı ve bunun pazarlama dünyasında işlenişi üzerine oluşan ders programında içgörüden nöropazarlama iletişimine kadar farklı konular işlenmektedir. Psikolojik ve sosyolojik yaklaşımlar dersin ana temasını belirlemektedir.

-Çalışan Markası Son yıllarda işveren markası ve çalışan markası kavramları yoğun olarak kurumların gündemine girdi. Dersin içeriği kurum markasının ya da pazara sunduğu ürün ve hizmet markasının değerini arttırmak amacıyla çalışanların kurumu ve markayı daha çok benimsemeleri temelinde ekonomik, fiziksel ve psikolojik etkenlerin değerlendirilmesi işlenmektedir.

-Marka İletişimi Markanın hedef kitleleriyle temasa geçtiği tüm noktalarda gerçekleştirdiği ve amacı önceden belirlenmiş tüm iletişim yöntemleri dersin temel içeriğini oluşturmaktadır. Reklamdan halkla ilişkilere kadar pazarlama iletişimi, kurumsal iletişim ve deneyimsel pazarlama iletişiminin tüm çeşitleri, içeriklerinin oluşturulması, bütçeleme, geri dönüşümlerinin ölçümlenerek raporlanması dersin konularıdır. Marka yöneticisinin ajans seçimi ve ajans kurum ilişkisini yönetmesi de bu dersin alt konuları arasındadır.

-Marka Deneyimi Deneyimsel pazarlama kavramı üzerine yapılanan ve gelişen “marka deneyimi” marka vaadini-kimliğini ve konumlamasını temele alarak, müşteri deneyimi ve kullanıcı deneyimlerini bir araya getirmektedir. Müşterinin marka ile temas kurduğu her noktada markanın davranış şeklinin yapılandırılması dersin içeriğini oluşturmaktadır. Deneyim ekonomisinden bugüne doğru ilerleyen kronolojik yaklaşım ders içeriğinde yer almaktadır.

-Marka Değerleme Değer kavramı ve bu kavramın üstüne yapılandırılan “marka değeri” ticari bir büyüklüğün hesaplanmasını içermektedir. Dersin ana içeriği marka değerinin hesaplanması öncesinde bu ticari büyüklüğün oluşturulması sürecidir. Dünyada uygulanan marka değerleme modelleri ve bu modellerin birbirleri ile kıyaslanarak uygulanması ders içeriğinde temel konuları oluşturmaktadır.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi