150 Binden Fazla Kullanıcı Yandex Navigasyon Okunu KIA Dizel Sportage Görseli ile Değiştirdi


Yandex Navigasyon, yeni reklam modelini Türkiye’de ilk kez KIA ile birlikte hayata geçirdi. Yandex, KIA ve Mg Media’nın ortak gerçekleştirdiği çalışma kapsamında Yandex Navigasyon’da yolu izleyen ve uygulamanın simgesi olan ok görseli, yenilenen KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu modeline dönüştü.

Kullanıcıların yaptıkları güncelleme ve verdikleri onayın ardından gerçekleşen “Cursor” adlı reklam modeli, oyunlaştırma özelliği ile dijital iletişime farklı bir boyut getirdi. Bu yeni reklam modeli sayesinde kullanıcılar hem KIA Sportage’ın yenilendiğinden haberdar oldu, hem de oyun keyfi veren farklı bir navigasyon deneyimi yaşama fırsatı buldu. Ağustos ayı boyunca 150 binden fazla Yandex Navigasyon kullanıcısı, navigasyon okunu KIA Dizel Sportage’ın 3 boyutlu görseli ile değiştirdi ve uygulamayı bu şekilde kullanmaya devam etti. “Cursor” reklam modelinden ilk yararlanan marka olan KIA, 1.6 dizel otomatik özelliğe sahip yeni KIA Dizel Sportage’ın lansmanını navigasyon üzerinden yaparak otomobil severlere farklı bir platformdan seslendi. Kullanıcılar 1.6 dizel otomatik KIA Dizel Sportage’ın yenilendiğinden haberdar olurken, oyun keyfi veren bir navigasyon deneyimi yaşama fırsatı buldu.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi