"Derin Etki" İş Dünyasını Saracak. 21. Araştırma Zirvesi Çalışmaları Başladı


Türkiye Araştırmacılar Derneği tarafından bu yıl, 27-28 Mart günlerinde İstanbul Conrad Hotel'de, 21.si düzenlenecek olan Araştırma Zirvesi hazırlıkları başladı. Zirvenin amacı pazar, pazarlama ve kamuoyu araştırmalarının değişik sektörlerdeki etkisini, her yıl dünya trendleri çerçevesinde değerlendirerek geleceğe yönelik yatırım ve vizyon kararlarında sektör yöneticilerine yön göstermek ve ilham vermek.

Bu yıl zirvenin ana destekleyici kurum markası, geçtiğimiz yıllarda da olduğu gibi ÇAYKUR oldu.

21. Araştırma Zirvesi'nin bu yılki teması, "Derin Etki" olarak belirlendi. Konuyla ilgili olarak derneğin kısa açıklaması şöyle:

"Geleceği şekillendirmede “Veri ve Bilgi”nin öneminin her geçen gün daha da iyi anlaşıldığı görülüyor. Etkin biçimde derin bilgiye ulaşırken, elde edilen bilginin pazarlama bilgeliğine dönüşümünün de önemi anlaşılıyor. Pazarlama araştırmalarıyla insanları, fikirleri, kültürel, toplumsal, politik, ekonomik, örgütsel yapıları, davranış eğilimlerini, tutumları derinlemesine incelemek, yenilikçi iş stratejilerinin merkezine oturmuş durumda. Bütünsel bakış açısıyla tüketici olarak insanı anlamaya odaklanan pazarlama araştırmaları, pazarlama stratejilerinin oluşturulmasına katkı sağlıyor. Buna ek olarak, heyecan verici dönüşümlerin yaşandığı hızlı değişen pazarlama dünyasında tüketici davranışını tahmin ederken pazarlama araştırmalarının rolü artıyor. 21. Araştırma Zirvesi’nde pazarlama araştırmalarının önemini, yarattığı derin etkiyi ve pazarlama dünyasını nasıl şekillendirdiğini konuşacağız."

Zirve ile ilgili detaylı bilgi: www.arastirmazirvesi.com

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi