Pazarlama Dünyasının Araştırma Dergisi Yayın Hayatına Başladı: N


Türkiye Araştırmacılar Derneği yayını olarak Brand Suite İstanbul tasarım ve içeriği ile hazılanan, iki aylık periyotla yayılanacak ve alanında tek olacak olan N, yayın hayatına başladı. N Dergi'nin ilk sayısında son yıllarda hem araştırma yaptıran kurum-markaların hem de araştırma dünyasının, içgörü elde etme konusunda üzerinde titizlikle çalıştıkları "etnografik araştırmalar" dosya konusu.

Bu sayının dikkat çeken bölümlerinden biri de Baykuş Ödülleri ve bu sene 5.si yapılan yarışmada dereceye giren çalışmalardan bir kısmı detayları ile sayfalarımızda. Bir kurum ya da marka neden araştırma yaptırmalı, hangi araştırmayı nasıl yaptırmalı, örneklem nasıl oluşturulmalı ve son olarak elde edilen veriler markanın ürün geliştirmeden iletişim çalışmalarına kadar nasıl katkı sağlıyor sorularının cevaplarını paylaştık.

Sektörümüzün duayenlerinden Akın Alyanak, Uğur Ünal ve Çaytaş Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Yavuz Sütçüoğlu röportajları araştırma sektörünün önemli noktalarının altını çiziyor.

Bu sayımızda Temel Aksoy, Sinan Canan ve Fatoş Karahasan makaleleri ile değerli düşüncelerini bizlerle paylaştılar.

Soru formu sorununun çözümü için Ogün Akyol, TÜAD araştırma ve çalışmalarını derledi.

Ve daha pek çok önemli konu sektörün değerli isimleri ile sayfalarımızda yer alıyor.

Marka, pazarlama, üretim ve araştırma dünyasına hem gerçek sektörün içinden hem de akademik-bilimsel bakış açısıyla bilgi aktarıp okurla buluşan N, D&R ve diğer seçkin zincir kitapevlerinde ve www.ndergi.com.tr adresinden de edinilebilir.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi