Araştırıp bulanlar ve bulduklarını hayata geçirenler ödüllerine kavuştular. TÜAD Baykuş Ödülleri 201

Araştırma dünyasının en önemli etkinliklerinden bir olan Baykuş Ödülleri Four Seasons’ta Düzenlenen Görkemli Törenle Sahiplerini Buldu!

Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin, araştırma sektöründeki başarılı pazarlama ve sosyal araştırmaları ödüllendirmek için beşincisini düzenlediği “Baykuş Ödülleri” araştırma, araştırma veren, reklam, reklamveren ve medya ve pazarlama, akademi ve iletişim sektörlerinin önemli isimlerini Four Seasons’ta buluşturdu. (13 Eylül 2017)



300 kişinin katılımıyla gerçekleşen Ödül Töreni’nin açılış konuşmasını yapan TÜAD Başkanı Fulya Durmuş, “Türkiye Araştırmacılar Derneği geçtiğimiz Nisan ayında 20. Araştırma Zirvesi’ni gerçekleştirdi. Baykuş Ödülleri de bu yıl 5 yaşında ve henüz çok yeni olmasına rağmen sektörümüz için önemli bir prestij kaynağı oldu. Gelecekte Baykuş Ödülleri’nin de, sürdürülebilirlik açısından benzer sektörlerdeki etkinliklerinden ayrışan Araştırma Zirvesi’nin başarısını yakalayacağına inandığını” belirtti.
Meraklı, Usta, Vizyoner, İnovatif, İçgörülü, Sosyal, İnatçı, Akademik, ve Genç Baykuş kategorileri olmak üzere toplam 9 kategoride 111 projenin yarıştığı Baykuş Ödülleri’nde bu yıl en fazla başvuru yapılan kategori, mevcuttaki belli bir iş sorununu çözmeye ya da iş geliştirmeye yönelik gerçekleştirilen araştırmaları kapsayan “Usta Baykuş” kategorisi oldu.
TÜAD Başkanı Fulya Durmuş
TÜSİAD Başkanı’na Bilgi Dostu Baykuş Ödülü!

Her yıl bilginin etkin kullanımına katkı sağlayan kişilere takdim edilen “Bilgi Dostu Baykuş” ödülü, bu yıl Türkiye Araştırmacılar Derneği Yönetim Kurulu kararı ile TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik’e verildi. Törende kısa bir konuşma da yapan TÜSİAD Başkanı Erol Bilecik “iş kararlarının önemli bir parçası olan araştırma sektörünün, şahsına “Bilgi Dostu Baykuş” olarak takdim edilen ödülün, kendisi için çok anlamlı olduğunu ifade etti.
Erol Bilecik / TÜSİAD Başkanı
Baykuş Ödülleri 2017 Jürisi
Fulya Durmuş / TÜAD Başkanı / GFK Özel Araştırmalar Genel Müdürü / Jüri Başkanı
Ahmet Yanıkoğlu / Birleşmiş Markalar Derneği / Watsons Genel Müdürü
Bahadır Tomaç / Arçelik - Tüketici İçgörüleri Bölümü Müdürü
Bedir Ali Öztürk / Binom Araştırma Kurucu
Beyza Atasayan Özbulut / Türkiye İş Birimi: İş Analitiği, Digital Araştırmalar ve Tüketici Aktivasyon Lideri
Bülent Fidan / BrandMap Gen. Y. Yön. / Brand Suite Marka Ajansı Marka Danışmanı
Cihan Özkırımlı / Brandmark Kurucu Ortak
Prof.Dr. Ercan Gegez / Altınbaş Üniversitesi İşletme Fakültesi Dekanı
Erdem Tolon / Nielsen Medya Genel Müdür Erol Batislam / Reklamcılık Vakfı As Başkanı / Havas İstanbul CEO
Eva İmir Yokuş / P&G Türkiye ve Kafkaslar Analitik ve İçgörü Departman Müdürü / Uluslararası İlişkiler, Koç Üniversitesi, İstanbul
Yrd.Doç.Dr.Halil İbrahim Zeytin / Akademetre CEO
Doç.Dr. Haluk Zülfikar / İstanbul Üniversitesi İktisat Fakültesi Öğretim Üyesi
İpek Argaç / Anadolu Efes Türkiye Strateji ve Araştırma Direktörü
Nurdan Pak / Sia Insight Kurucu Ortak
Ogün Doğan Akyol / TİAK-Televizyon İzleme Araştırmaları A.Ş. Teknik Komite Başkanı
Sertan Kırlı / Migros Ticaret A.Ş Pazar Araştırmaları Müdürü
Sevim Aktulga / Yöntem Araştırma Yönetici Ortak
Sidar Gedik / Ipsos CEO
Uğur Ünal / Diyalog Pazarlama ve Kamuoyu Araştırmaları A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı
Dr. Yener Girişken / ThinkNeuro CEO NMSBA Türkiye Başkanı Altınbaş Üniversitesi Öğretim Üyesi
Baykuş Ödülleri’nin Kazananları
Araştırma, araştırmaveren, reklam, reklamveren, akademisyen, pazarlama ve medya sektöründen toplam 21 jürinin 2 gün boyunca yaptığı değerlendirmelerde toplam 9 kategoride 36 ödül verildi. Ödül alan firmalar ise şu şekilde:
