Teknosa müşterisinin ihtiyacını dinledi... ‘Durum Buysa, Teknosa’


Türkiye’nin teknolojiye bağlantı noktası Teknosa, “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yeni reklam kampanyasını başlattı. Bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştıran Teknosa’nın yeni reklam kampanyasında, bu araştırmadan edindiği ‘Teknoloji tüketicisi ne yaşıyor, ne istiyor?’ sorularının yanıtları yer alıyor.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, bütün dijital mecralarda kamuoyuna açık olarak paylaşılan 226 bin adet datayı ‘sosyal dinleme’ tekniği ile araştırarak “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı yepyeni bir reklam kampanyasına imza attı. Telefon, bilgisayar ve TV’den oluşan 3 ana kategoride gerçekleştirilen araştırmanın ortaya koyduğu veriler ışığında, tüketicilerin teknoloji yenileme ihtiyaçlarını ve teknoloji alışverişine sebep olan durumları tespit eden Teknosa, bu durumlardan eğlenceli hikayeler yaratarak, 3 yeni reklam filmi hazırladı. Filmler, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelen komik olayları merkezine alarak, yaşanan ihtiyaç durumlarını özetliyor ve Teknosa’yı adresliyor.

Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu

Her zaman tüketicileri dinleyen ve onların ihtiyaçlarına yönelik adımlar atan bir marka olduklarını dile getiren Teknosa Pazarlama Direktörü Ayşegül Bahçıvanoğlu yeni reklam kampanyası ile ilgili değerlendirmesinde; “‘Herkes için Teknoloji’ mottosunu özümseyen bir marka olarak, yaygın mağaza ağımız ve çağın ihtiyaçlarına göre sürekli yenilediğimiz dijital kanallarımızla Türkiye’de tüketicilerle teknoloji arasındaki köprüyü kuruyoruz. Teknolojinin nabzını tutan çok güçlü bir ağımız var. Bu ağdan aldığımız bilgiler, bize önemli bir içgörü sağlıyor. Yeni reklam kampanyamızı da bugüne kadar yapılmış en geniş sosyal dinlemeye dayalı araştırmanın verileri ışığında kurguladık. Tüketicilerin günlük hayatta teknoloji ile ilişkilerini ve alışveriş yolculuklarını anlatan 226 bin adet datayı titizlikle inceledik. Sonrasında ise analiz ettiğimiz durumları eğlenceli bir dille anlattığımız “Durum Buysa, Teknosa” sloganlı reklam kampanyamızı oluşturduk. İlk etapta 3 film hazırladık. Her film, günlük hayatta hemen hemen hepimizin başına gelebilecek komik olayları merkezine alırken, maruz kaldığımız durumlar karşısında çözüm olarak Teknosa’yı işaret ediyor” şeklinde konuştu.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi