AXA İnovasyon ile Derman Oluyor


AXA Sigorta, inovasyonu merkeze koyan dönüşümünü ve bu dönüşümün Türkiye’deki çalışmalarına yansımalarını aktarmak amacıyla düzenlediği basın toplantısında iletişimden pazarlamaya, teknolojiden süreç yönetimine kadar hayata geçirdiği yenilikçi projeleri ve son kampanyası “Dert Varsa Derman AXA” ile ilgili tüm detayları paylaştı.

13 Eylül Çarşamba günü düzenlenen basın toplantısında, “Dert Varsa Derman AXA” sloganıyla hayata geçirilen yeni iletişim kampanyası, tüketici ile buluşan yeni ürün ve hizmetler, değişen ve gelişen tüketici ihtiyaçlarına uygun olarak gerçekleştirilen inovasyon projeleri ve AXA’nın sektörüne örnek teşkil eden dijital projeleri aktarıldı. AXA Sigorta Türkiye CEO’su Guillaume Lejeune, AXA Sigorta Satış ve Pazarlamadan Soru