Araştırmalar İlham Veriyor...

Kamuoyu ve pazar araştırması şirketlerinin ekonomik ve sosyal alandaki çalışmalarını destekleyen Türkiye Araştırmacılar Derneği’nin (TÜAD) düzenlediği ana teması “İlham Yolculuğu” olan 19. Araştırma Zirvesi bu yıl, 26-27 Nisan’da Conrad Otel’de gerçekleşecek.

TÜAD, 19. Araştırma Zirvesi’nde bu yıl stratejiye ilham veren, inovasyona yol açan içgörüler üreterek bir katma değer yaratma süreci olan araştırmanın, “Veri” ve “veri kaynakları“nın birleşmesi aşamasındaki sinerji yolculuğunu ele alınacak. “Sürdürülebilir Markalar İçin İlham Dediğimiz Araştırmanın Ta Kendisi” paneli ile ilham verecek olan zirvede, ürün, hizmet, pazar dinamikleri ve teknolojideki dönüşüme bağlı olarak dijitalleşen tüketici taleplerinin analizi konuları da masaya yatırılacak. “Büyük Veri”yi anlamlı hale getiren araştırmacıların ve veri bilimcilerin öneminin her geçen gün arttığına dikkat çeken rakamların açıklanacağı TÜAD, 19. Araştırma Zirvesi’nin moderatörü gazeteci, yazar Fatoş Karahasan. Zirvede yer alan birbirinden değerli konuşmacıları arasında, Girişimcilik Vakfı Yönetim Kurulu Başkanı Sina Afra, Türk Tarih Profesörü İlber Ortaylı, BiTaksi CEO’su Nazmi Salur, TAV Havalimanları Kurumsal İletişim Direktörü Bengi Vargül de yer alıyor. All About People, Yönetim Danışmanı ve Eğitmeni Candan Schabio’nun “Genç Olmak Ne Demek Gerçekten Biliyor muyuz?” ve ThinkNeuro CEO’su Dr. Yener Girişken’nin gerçekleştireceği Nöropazarlama ile Mutlu Alışveriş(çi)ler sunumu da zirve programın da yer alıyor. 26 Nisan Salı Dr. Fatoş Karahasan – Capital ve Start Up Dergileri Köşe Yazarı / Bilgi Üniversitesi Öğretim Üyesi Hoş Geldiniz, İlham Verdiniz… Fulya Durmuş, TÜAD Başkanı / GfK Özel Araştırmalar Genel Müdürü Bir Çayla Ne Kadar Uzağa Gidebilirsiniz? Yavuz Sütlüoğlu, Çaytaş Yönetim Kurulu Üyesi ve Başkan Yardımcısı Modern Dünyada 3.5 Milyar Yıllık Ar-Ge Ürünü: İnsan Beyni Prof. Dr. Sinan Canan, Üsküdar Üniversitesi Öğretim Üyesi / [n]Beyin Bilimsel Kurul Başkanı NIELSEN: Dijital Dünyada Alışverişçinin Yolculuğu Didem Şekerel Erdoğan– Nielsen, Satış Etkinliği ve Tüketici Araştırmaları Direktörü Duygu Keçelioğlu– Coca-Cola Araştırma Departmanı Lideri

Tüketici Araştırmaları Girişimcilerin Başarısını Nasıl Etkiliyor? Nazım Salur, BiTaksi CEO

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags

© 2017  BrandMap

brandsuiteyeni logo-yuvarlak-01.png

Cihangir Mah. Yeni Yuva Sok. No.18 K.2 D.3 Beyoğlu İstanbul 

T.0212 973 7375 

kullanım Koşulları

Güvenlik Ödeme ve Teslimat 

Üyelik Sözleşmesi