12. MIXX Awards Türkiye Finalistleri Açıklandı


IAB tarafından bu yıl 12’inci kez düzenlenen MIXX Awards Türkiye’de finale kalan çalışmalar belli oldu. L’Oréal Ülke Genel Müdürü Sinem Sandıkçı Gökçen başkanlığında bir araya gelen 20 kişilik jürinin değerlendirmeleri sonucunda 619’u geçerli sayılan başvuru arasından 219 çalışma finale kaldı.


Toplam 21 kategoride başvuru yapılan yarışmada başvurular jüri tarafından ön eleme ve ana değerlendirme ile iki aşamalı incelendi. Ödüller, 21 Mart 2022 tarihinde yapılacak MIXX Awards Ödül Töreni’nde sahiplerini bulacak. Bu yıl MIXX Awards Türkiye’ye başvuran tüm projeler 15 Nisan’a kadar MIXX Awards Europe’a başvuru yapabilecek.

12. MIXX Awards Türkiye’nin Platin Sponsoru sahibinden.com, Jüri Sponsoru Tooplay, Başarı Sponsorları Bosh, Ingage, Sözcü olurken; yarışmanın Protokol Destekçileri arasında, AdColony, Akbank, Eczacıbaşı Tüketim Ürünleri, Forward Media, Genart Medya, Hype, Puhutv, Roy+Teddy, Sparkle Medya, Unilever ve Wavemaker yer almakta.

Finale kalanların listesini IAB  web sitesinden görebilirsiniz.

https://iabtr.org/12-mixx-awards-turkiyede-finale-kalanlar-aciklandi

KATEGORİLER
SON EKLENENLER
Search By Tags