Şikayetvar 2021’e Yeni Logo ve Tasarımla Girdi



Aylık 18 milyon ziyaretçiyi, 6 milyon bireysel üyeyi ve 120 bin kayıtlı markayı bir araya getiren Şikayetvar, strateji değişimine giderek logosunu yeniledi ve 2021’e yeni logosu ve tasarımıyla girdi. Platform, markaların ve ziyaretçilerin daha iyi bir kullanıcı deneyimi yaşaması için tasarımını da değiştirdi. Çözüm platformu olma özelliğini güçlendiren, aynı zamanda alışverişlerde karar verme gücü olduğunu yansıtan bir stratejiyle yeni yılı karşılayan Şikayetvar, marka ve müşteri arasında köprü görevini daha da sağlamlaştırmayı amaçlıyor.


Çözüm için Şikayetvar

Platformun yeni döneme uygun olarak tasarladığı logosunda bulunan tik işareti, Şikayetvar’ın şikâyetçileri ve markaları bir araya getirmesini; çözüm konusunda köprü görevi üstlenmesini ve şikayetlerin çözüme kavuşmasından sonra yaşanan duyguyu temsil ediyor. Ayrıca yeni logoda kullanılan sembol, markalar hakkında karar verme aşamasında olan tüketicilerin kafasındaki soruların yanıtlanmasını sağlayan bir imge olarak konumlandırıldı.


Kullanıcı dostu ara yüz ve araçlar eklendi

Tüketicilerin seslerini duyurmaları, markaların da müşterilerini memnun etmeleri için bağımsız bir çözüm platformu olan Şikayetvar, tasarımını da yeniledi. Yeni tasarımda eklenen yeni ara yüzler ve araçlarla birlikte şikayetçilere en iyi müşteri deneyimi yaşatmak hedefleniyor. Firmalar ise gerçekleştirilen yenilikler sayesinde müşterilerini daha iyi analiz ederek onların memnuniyetini arttırabilecek.


Karar verme süreci daha da hızlanacak

Markalar hem kendi müşterilerini hem de rakip markaların müşterilerini daha detaylı ve daha kolay bir şekilde analiz ederek müşteri memnuniyetini mükemmelleştirebilecek. Web sitesinde gerçekleştirilen yeniliklerle birlikte firmalar, yeni müşteriler kazanma imkânı da elde edecek. Ziyaretçiler de web sitesindeki değişimlerle karar verme açısından markaları daha detaylı anlama, onların müşteri memnuniyetine verdikleri değeri görme konusunda daha güçlü bir imkân yakalamış olacaklar. sikayetvar.com’da yeni tasarıma eklenen araçlarla tüketicilerin marka, ürün ya da hizmet seçiminde karar verme süreci daha da hızlanacak.

KATEGORİLER
SON EKLENENLER